منو

چسب ماستیک سوپراکریلیک غفاری

4 ستاره
  • انعطاف پذیری بالا
  • قدرت چسبندگی بالا
  • بدون نیاز به پرایمر
  • مقاومت مکانیکی بالا
موجودی: موجود نیست
####

چسب یکی از اجزای جدا ناپذیر زندگی بشر شده است. کاربردهای مختلف چسب و راحتی در استفاده از آن باعث طراحی و تولید چسب های بیشتر شده است. و همین باعث ایجاد رقابتی شدید و به نفع مصرف کننده  است که تولیدکنندگان برای ماندن در بازار رقابت را به تولید چسب های با کیفیت مطلوب تر و همچنین طراحی چسب های جدید مجبور می کند.شرکت غفاری یکی از این تولید کنندگان می باشد ، که با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در ذهن استفاده کنندگان ماندگار شده است. چسب ماستیک سوپراکریلیک غفاری یکی از تولیدات این شرکت می باشد. ما در ادامه این محصول را به شما معرفی خواهیم کرد.

از اکریلیک ها می توان برای کارهای دائم و موقت استفاده کرد. چسب های اکریلیک به شکل مایع ،خمیری ،و کاغذی تولید می شوند. چسب های اکریلیک به علت چسبندگی بالا و محکم جایگزین مناسبی برای پرچ می باشد و در اتصالات مکانیکی بسیار خوب عمل کند

برای مطالعه بیشتر درباره چسب های اکریلیک کلیک کنید.

ماستیک نوعی مواد کشسان می‎باشد که برای پر کردن درزهای انبساطی در سازه ‎های بتنی و آسفالتی مناسب است.چسب ماستیک به دلیل استحکام بالا در برابر گرما، سرما، گرد و غبار، آب،اشعه  ماورابنفش و خوردگی در سطوح خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی مشخصات چسب ماستیک سوپراکریلیک غفاری

این محصول برای درزگیری سطوح ساختمانی به کار برده می شود. که قابلیت انعطاف پذیری و چسبندگی بالایی را دارا می باشد.برای دستیابی به چسبندگی مطلوب نیازی به پرایمر (آستر تقویت جذب چسب برای سطوح صاف و صیقلی) ندارد. مقاومت مکانیکی این محصول بالا می باشد. در مقابل تغییرات آب و هوا و همچنین در برابر اشعه فرابنفش مقاوم است. حلال و مواد فرار آلی در آن به کار برده نشده است.قابلیت رنگپذیری دارد.

از موارد استفاده از  چسب سوپراکریلیک غفاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درزگیری طاقچه های پنجره، پر کردن ترک های سطح بتن و پلاستر، نوار نبشی های بین دیوار و زمین، گچبری های روی ستون ها و دیوار ها، درزگیری دیوارخشک و درزهای سازه های آجری و معدنی
اتصال سطوحی از جنس بتن، چوب، فلزات و PVC
درزگیری کاشی، سرامیک و چینی , مصالح ساختمانی و درزگیری های مختلف.

برای خرید سیلیکون آکواریوم تاپ پلاس غفاری کلیک کنید.

برای خرید چسب سوپر سیلیکون غفاری کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم و شکل بسته بندی
310ml کارتریج
خاصیت رنگ پذیری
دارد.
مقاومت در برابر اشعه فرا بنفش
دارد.
مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی
دارد.
برند
غفاری Ghaffari
رنگ محصول
سفید
چسب اکریلیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021