منو
پست شماره : 3254

ورق سالید چیست و چه ویژگی هایی در نمای ساختمان دارد | پنل سالید

توسط نادرنیاکان
اکتبر 2, 2021
ورق سالید چیست و چه ویژگی هایی در نمای ساختمان دارد | پنل سالید

ورق آلومینیوم سالید دارای چگالی پایین بوده همین امر نیز باعث کاهش هزینه و راحتی حمل و نقل میشود همچنین خرید آن میتواند کمی ارزانتر از سایر مواد آلومینیومی باشد .

ورق آلومینیوم سالید دارای خواص ضد خوردگی است ، به این معنی که دوام پروژه های شما هنگامی که از این مواد برای نمای آن استفاده می کنید ، بیشتر خواهد بود.

ورق سالید ماده ای بسیار محکم است که می توان چندین قسمت از آن را با هم جوش داد ابعاد آن را بیشتر کرد و یا مقاومت آن را افزایش داد. ورق آلومینیوم سالید کاملاً قابل بازیافت است ، بنابراین جزو مواد سازگار با محیط زیست به شمار میرود.

این ماده انعطاف پذیر است که میتواند به راحتی متناسب با پروژه شما شکل بگیرد. از نظر بصری صاف است ، که ظرافت و درخشندگی خاصی به پروژه های شما خواهد داد.

ورق سالید در نمای ساختمان

ورق سالید یکی از مواد سبک وزن برای نمای ساختمان است. این ورق به صورت سالید ، ورق کامپوزیت ، ورق فلز پانچ و ورق فلز کش دار و فلز منبسط شده در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

پانل های سوراخ دار در نمای خارجی ساختمان (نمای آلومینیوم پانچ) می توانند به عنوان کرکره کشویی مورد استفاده قرار گیرند و محیط خاصی را هم چه در روز و چه در شب ایجاد می نماید

ویژگی ها و مزایا ورق سالید:

  • ایجاد اشکال منفرد با استفاده از فناوری برش لیزری بر روی ورق ها جهت تزیین آنها
  • سیستم مکانیکی قوی
  • مقاوم در برابر خراش ، مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر ضربه
  • مقاومت بسیار بالا در برابر شکستگی.
  • در برابر رطوبت مقاوم است
  • نصب آسان و مستقیم
  • شباهت با ورق کامپوزیت آلومینیوم
  • هر دو ورق آلومینیوم سالید و ورق کامپوزیت آلومینیوم در مقایسه با سایر فلزات از مقاومت وزنی خوبی برخوردار هستند.
  • هر دو نوع آلومینیوم در انواع رنگ های استاندارد موجود است.
  • قابلیت چرخش و شکل دهی

تفاوت ورق کامپوزیت آلومینیوم و پنل سالید

ورق کامپوزیت آلومینیوم احتمالاً بدون چین و چروک پس از نصب صاف خواهد ماند. شکل آن حتی در دماهای شدید نیز حفظ میشود ، در حالی که ممکن است ورق سالید این گونه نباشد و پس از نصب دچار چین و چروک شود.

ورق کامپوزیت آلومینیوم در برابر طوفان های شدید مقاوم نبوده و از بین میرود اما پنل سالید با اتصال چندین قطعه به هم از مقاومت بالایی برخورد میشود و مقاوت بیشتری نسبت به این گونه عوامل محیطی از خود نشان میدهد.

در ورق های کامپوزیت اگر اتصالات به درستی انجام نشود در هنگاه بارنگی ممکن است باعث نشت آب شود.

پنل سالید به دلیل تراکم کمتر سبک تر از ورق الومینیوم کامپوزیت می باشد.

ورق های آلومینیوم سالید در حال تبدیل شدن به محصولی مورد تقاضا برای نماهای بیرونی ساختمان ها ، اجزای دیوار و ویژگی های معماری سفارشی است.

امکانات طراحی ، عملکرد ، ترکیب سبک ، قدرت ، رنگپذیری و دوام همه به سیستم های نمای بیرونی کمک میکند که نسبت به بسیاری از محصولات دیگر در بازار بهتر عمل کند. و حتی با تمام مزایای آن ، ورق های آلومینیوم سالید با سایر ورق های جایگزین آلومینیوم از نظر هزینه قابل رقابت است.

پنل سالید چیست؟

ورق آلومینیوم سالید یک روکش خارجی است که مقاومت و شکل پذیری بالاتری را ارائه میدهد. برای در نظر گرفتن صفحه آلومینیوم سالید ، این آلومینیوم باید حداقل 1/8 اینچ ضخامت داشته باشد و علاوه بر ارائه یک سطح بسیار صاف و با دوام در مقابل زنگ زدگی نیز بسیار مقاوم میباشد.

هنگامی که بارهای پروژه به درستی طراحی و مهندسی شود ، ورق های آلومینیوم سالید بالاترین سطح عملکرد خود را طولانی مدت ارائه میدهد. از همه مهم تر ، کاهش خطر آسیب دیدن یا شکستگی در هنگام نصب و بالاترین درجه دوام در مقایسه با سایر ورق های فلزی یا محصولات آلومینیوم کامپوزیت را دارد.

ورق های سالید از مواد همگن تولید می شوند ، به این معنی که هرگز با مواد پلاستیکی ترکیب نمیشوند.

بنابراین ، هیچ نگرانی بابت ورقه ورقه شدن یا جدا شدن لایه ها وجود ندارد. علاوه بر آن داری طول عمر بسیار زیادی میباشند.

 

 

اجرای نمای سالید

تولید و اجرای ورق سالید در پروژه های شما با بهترین قیمت

طراحی ترکیبی با عملکرد

ورق آلومینیوم از بین طیف گسترده ای از سبک ها و جلوه ها برای پروژه به دلیل قابلیت هایی که دارد سبب شده تا مورد تایید همگان قرار گیرد.

ورق های آلومینیوم سالید برای ، سایبان ، توری ، دیوارهای صفحه ای ، پوشش ستون و تیر و محفظه های سفارشی استفاده میشود.

سیستم های صفحه آلومینیوم یک هدف کاملاً کاربردی برای نمای خارجی دارند و در مقابل رطوبت بسیار مقاوم بوده ، بنابراین در برابر آسیب های ناشی از رطوبت مانند خوردگی مقابله میکنند. علاوه بر این ، در برابر عوامل طبیعی ، ذرات موجود در هوا ، مقاومت می کند. ضخامت و کیفیت لایه ورق های آلومینیوم سالید به گونه ای میباشد که در برابر ضربه نیز از خود مقاومت نشان میدهد.

 

تولید ورق سالید متال

تولید و فروش انواع ورق های سالید متال و پانچ متال

 

ایمنی و پایداری ورق های سالید

ورق های سالید با نقطه ذوب بیش از 1200 فارنهایت ، غیر قابل احتراق بوده همچنین فاقد هرگونه مواد افزودنی پلاستیکی سمی است و در صورت آتش سوزی هیچ خطری سلامتی و ایمنی را تهدید نمیکند.

صفحه آلومینیوم سالید از محتوای بازیافتی صفحه سری 3000 یا 5000 و اکستروژن آلومینیوم سری 6000 تشکیل شده است. این پانل ها پس از عمر مفید قابل بازیافت هستند و بیش از 95 درصد زباله های تولید شده در طی فرایند تولید نیز برای بازیافت به جریان مواد باز می گردند ، لازم به ذکر است که برای تولید نیازی به انرژی و مواد شیمیایی سمی ندارد.

هزینه ساخت و نصب

بر خلاف تصور اکثر مصرف کنندگان ، پنل آلومینیوم سالید بسیار مقرون به صرفه است و هزینه ساخت و نصب آن قابل مقایسه با مواد کامپوزیت آلومینیوم نیست.

 

خرید ورق سالید

فروش و عرضه ورق سالید متال

 

یک انتخاب ایده آل

امروزه بیش از هر زمان دیگری گزینه های بسیاری برای  استفاده در نمای خارجی و دیوارها وجود دارد اما انتخاب یکی از آن ها کار دشواری است.

ویژگی های صفحه آلومینیوم سالید ، بدلیل مقرون به صرفه بودن آنها ، باعث شده تا این ورق ها را ، به یک گزینه ایده آل برای استفاده در نمای ساختمان تبدیل کند.

 

فروش و تولید ورق سالید متال :

در نماتولز این امکان وجود دارد که ورق سالید پروژه خودتان را با بهترین کیفیت و دقت توسط ما تولید کنید و در پروژه های خود اجرا نمایید و یا اگر فروشنده هستید بهترین قیمت میتوانیم برای شما ورق سالید متال تولید نماییم .

 

مطالب مرتبط

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021