منو

درزگیر پرکننده انعطاف پذیر AS607 آکفیکس

4 ستاره
  • پرکننده تزئینی اکریلیک
  • انعطاف پذیر بالا
  • استفاده برای برای پر کردن اتصالات بین لایه های مختلف ساختمانی
موجودی: موجود نیست
####

هر کسی در طول زندگی بارها و بارها از چسب های متنوع استفاده کرده است. اما چسب ها آنقدر متنوع هستند که قاعدتا استفاده از همه انواع آن ها یا برای کسی پیش نیامده است یا اگر پیش آمده شاید تعداد معدودی افراد این شانس را داشته اند. از چسب ها استفاده های گوناگونی می شود که یکی از آنها استفاده برای پر کردن درزها می باشد. طراحی چسب ها با توجه به سطحی که استفاده می شود قاعدتا متفاوت بوده و خوشبختانه تولید کنندگان توانسته اند با داشتن اطلاعات کافی در موارد استفاده از چسب ،چسب های مختلف و متناسب با شرایط استفاده تولید کنند. قاعدتا مصرف کننده هم باید نسبت به چسب مورد نیاز برای فعالیت مورد نظر بتواند چسب مخصوص را انتخاب کند. درزگیر پرکننده انعطاف پذیر آکفیکس یکی از این موارد است که طراحی و تولید شده است تا بتواند برخی از نیازهای ما را برطرف کند. در اینجا ما با این نوع چسب آشنا خواهیم شد. پس با ما همراه باشید.

اکریلیک

استفاده از چسب اکریلیک می تواند هم برای کارهای موقت باشد هم برای کارهای دائمی .این نوع چسب ها در چندین مدل طراحی و تولید می شوند که عبارتند از مایع ،خمیر و نوار. چسب های اکریلیک دارای چسبندگی بالا و محکم می باشند.که می تواند  جایگزین مناسبی برای پرچ باشد و در اتصالات مکانیکی استفاده شود.
حلال چسب های اکریلیک الکل می باشد.و در آب خاصیت حل پذیری ندارند.این چسبها دارای ویسکوزیته بالایی هستند.
پایه اصلی چسب های اکریلیک رزین است که از پلیمرهای متیل اکریلیک یا اکریلیک ساخته شده اند.  به علت قابلیت چسبندگی بسیار بالا  این نوع چسب ها به عنوان چسب های فوری هم شناخته می شوند.

برای مطالعه بیشتر درباره چسب های اکریلیک کلیک کنید.

بررسی مشخصات درزگیر پرکننده انعطاف پذیر آکفیکس

پرکننده تزئینی اکریلیک با کیفیت بسیار عالی طراحی و تولید شده است برای پر کردن شکاف ها. به خصوص برای پر کردن مفاصل کم ترک های بین مصالح ساختمانی مثل  آجر، بتن، چوب، دیوارهای خشتی و گچ و غیره  بهترین انتخاب است.

ویزگی ها

این محصول بسیار انعطاف پذیر بوده و ترک نمی خورد. دارای خاصیت شکل دهی آسان است. می تواند هم در داخل و هم در خارج (ظاهر) سطح مورد استفاده قرار گیرد. دارای قابلیت سنباده زدن است.

موارد مصرف

برای پر کردن اتصالات بین لایه های مختلف ساختمانی مانند آجر ، بتن ، چوب ، دیوارهای خشک و گچ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین برای پر كردن تركها در ديوارها ، گچ ها و سقف ها. آب بندی و درزگیری اتصالات گوشه ای و قرنیزها. درزگیری قاب های پنجره و درب. و درزگیری شکاف در راه پله ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

برای خرید درزگیر اکریلیک صورتی AC600 کلیک کنید.

برای خرید چسب AC604 Ultra Light کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم
310ml
خاصیت ضد ترک بودن
دارد.
خاصیت رنگ پذیری
دارد.
خاصیت ضد آب بودن
دارد.
شکم دهی و آویزان شدن
ندارد.
برند
Akfix
چسب اکریلیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021