منو

چسب سوپر سیلیکون غفاری

4 ستاره
  • کاربرد در صنعت ساختمان و شیشه سازی
  • استحکام مکانیکی بالا
  • چسبندگی بالا
  • کشسانی مطلوب
  • 100% سیلیکون
موجودی: موجود نیست
####

چسب از ابزار پر کاربرد زندگی ما می باشد. کاربردهای مختلف چسب و راحتی در استفاده از آن باعث طراحی و تولید چسب های بیشتر شده است. و همین باعث ایجاد رقابتی شدید شده که تولیدکنندگان را برای ماندن در بازار رقابت به تولید چسب های با کیفیت مطلوب تر و همچنین طراحی چسب های جدید مجبور می کند.شرکت غفاری یکی از این تولید کنندگان می باشد ، که با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در ذهن استفاده کنندگان ماندگار شده است. چسب سوپر سیلیکون غفاری یکی از تولیدات این شرکت می باشد. ما در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

چسب های سیلیکونی  پلیمری می باشند.این چسب ها  را هم می توان در دمای پایین مورد استفاده قرار داد و هم در دمای بالا . یعنی  قابلیت استفاده و مصرف در هر دمایی را دارند و محدود به دمای خاصی نیستند.،چسب های سیلیکونی با ساختار شیمیایی خاص خود به دو دسته تقسیم می شوندکه عبارتند از :چسب های سیلیکونی استوکسی که پایه اسیدی دارند و با ترکیب سیلیکون و یک ماده حلال ساخته می شوند و چسب های سیلیکونی خنثی.

برای مطالعه بیشتر درباره این چسب ها و آشنایی با چسب های سیلیکونی استوکسی و یا خنثی کلیک کنید.

آشنایی با ویژگی ها و مشخصات چسب سوپر سیلیکون غفاری

این چسب برپایه چسب های استوکسی می باشد. که در صنعت ساختمان و شیشه سازی کاربرد دارد. این محصول برای سطوح فلزی حساس توصیه نمی شود. چون باعث خوردگی می شود.استحکام مکانیکی بالایی دارد.چسبندگی بالایی دارد.خاصیت الاستیک یا کشسانی مطلوبی دارد.روی سطوح مختلفی از جمله سینک ، ظرفشویی ، وان ، سرویس بهداشتی و شیشه سازی کاربرد دارد.استفاده از آن آسان است.از صد در صد سیلیکون ساخته شده است. در مقابل اشعه فرابنفش مقاوم است. همچنین یکی دیگر از خصوصیات این محصول ضد قارچ بودن آن است.این چسب سوپر سیلیکون بعد از خشک شدن ضد آب می باشد.

برای خرید سیلیکون آکواریوم تاپ پلاس غفاری کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم
310ml
شکل بسته بندی
کارتریج
برای سطوح فلزی
توصیه نمی شود.(باعث خوردگی میشود.)
مقاومت در برابر اشعه فرابنفش
دارد.
خاصیت ضد قارچ بودن
دارد.
خاصیت ضد آب بعد از خشک شدن
دارد.
رنگ محصول
سفید،مشکی ،شفاف
برند
غفاری Ghaffari
چسب سیلیکون

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021