منو

درزگیر اکریلیک سیلیکونی AS606

4 ستاره
  • چسبندگی  عالی
  • کشش بسیار خوب
  • تقویت شده با 7 درصد سیلیکون
  • ماندگاری بیشتر نسبت به درزگیرهای  معمولی
  • مقاوم در برابر اشعه UV
موجودی: موجود نیست
####

اهمیت چسب در زندگی امروزه غیر قابل انکار می باشد. به علت انواع مختلف و کاربردهای گوناگون چسب همواره توانسته نقش موثری در زندگی انسان ها بگذارد. از چسب ها استفاده های گوناگونی می شود که یکی از آنها  پر کردن درزها می باشد.چسب ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نیاز می توان از آنها بهره برد. ما در ادامه سعی داریم درزگیر اکریلیک سیلیکونی آکفیکس را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

اکریلیک

از چسب اکریلیک برای کارهای موقت و کارهای دائمی استفاده می شود .که در سه مدل مایع ،خمیر و نواری تولید می شوند. این چسب ها قابلیت چسبندگی بالا و محکم دارند.که جایگزین مناسبی برای پرچ  است و می تواند در اتصالات مکانیکی استفاده شود.
حلال چسب های اکریلیک الکل می باشد.و در آب حل نمی شوند.این چسبها ویسکوزیته بالایی دارند.
پایه اصلی چسب های اکریلیک رزین است که از پلیمرهای متیل اکریلیک یا اکریلیک ساخته شده اند.  به علت قابلیت چسبندگی بسیار بالا این نوع چسب ها به عنوان چسب های فوری هم شناخته می شوند.

برای مطالعه بیشتر درباره چسب های اکریلیک کلیک کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی های درزگیر اکریلیک سیلیکونی آکفیکس

این چسب ها،چسبندگی عالی و کشش بسیار خوبی دارند. این چسب ها با 7 درصد سیلیکون تقویت شده و ماندگاری بیشتری نسبت به درزگیرهای معمولی دارند. تمیز کردن آن بسیار آسان است.

ویژگی ها

این چسب ها پس از خشک شدن ضد آب هستند.در برابر اشعه UV مقاوم است . قابل رنگ آمیزی می باشد. قابل استفاده در تمام سطوح منفذ دار مانند آجر ، بتن ، چوب و غیره.مناسب جهت درزگیری اتصالات ثابت و کم تحرک.

موارد استفاده

آب بندی و درزگیری  اتصالات کم حرکت بین مواد مختلف ساختمانی (چوب ، بتن ، آجر و غیره).درزگیری اتصالات بین پنجره ها ، دیوارها ، درها و غیره و همچنین پر كردن تركها در ديوارها و سقف ها از کاربردهای این محصول می باشد.

برای خرید درزگیر پرکننده انعطاف پذیرAS607 کلیک کنید.

برای خرید چسب AC604 Ultra Light کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم
310ml ,600ml
خاصیت ضدآب بودن بعد از خشک شدن
دارد.
خاصیت رنگ پذیری
دارد.
جنس
اکریلیک سیلیکونی
بو
ندارد.
چسب اکریلیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021