منو

درزگیر چوب AS608 آکفیکس

4 ستاره
  • درزگیر چوبی انعطاف پذیر
  • کیفیت بالا
  • درزگیری اتصالات بین کف و دیوارهای چوبی
موجودی: موجود نیست
####

چسب ابزاریست پر استفاده در زندگی بشر که استفاده های گوناگونی دارد. چسب به دلیل تنوع زیاد توانسته در است در پیشبرد بسیاری از کارها و رسیدن به نتیجه دلخواه گره گشا باشد. چسب های پلی اورتان ، اکریلیک ،سیلیکون و… از انواع اصلی چسب ها  می باشند. برای استفاده از چسب مخصوص ما باید اطلاعات کافی در مورد چسبها داشته باشیم ما در ادامه درزگیر چوب اکریلیک آکفیکس را معرفی خواهیم کرد. پس با باشید.

چسب های اکریلیک در اشکال مختلفی تولید می شوند که هر کدام بنا به شرایط می تواند در جاهای مختلف استفاده شوند. مانند چسب های خمیری ، مایع و کاغذی.  استفاده بجای پرچ به علت چسبندگی بالا از موارد استفاده این گونه چسب هاست .
حلال این نوع چسب ها الکل است.  چسب های اکریلیک در مقابل جاری شدن مقاومت بالایی دارند. پایه اصلی چسب های اکریلیک رزین است .چسب های صنعتی اکریلیک به علت خاصیت چسبندگی بسیار بالایی که دارند.به عنوان چسب فوری هم شناخته می شوند.

برای مطالعه بیشتر چسب های اکریلیک کلیک کنید.

بررسی ویژگی ها و مشخصات درزگیر چوب آکفیکس

این درزگیر یک درزگیر چوبی انعطاف پذیر است که کیفیت بالایی دارد و از آن می توان برای پر کردن و همچنین تعمیر استفاده شود. علاوه بر چوب ، به خوبی به بتن ، گچ ، سیمان ، تخته های گچ ، آجر و فلزات نیز می چسبد.

این چسب پس از خشک شدن  ضد آب می باشد. دارای رنگ ثابت می باشد . قابلیت سنباده زدن دارد. چسبندگی بسیار خوبی روی بسیاری از سطوح پر منفذ دارد.

در درزگیری اتصالات بین کف و دیوارهای چوبی می توان از آن استفاده کرد.قابل استفاده در درزگیری بین کف و ورق و تخته های جانبی.مناسب برای از بین بردن ترک در کف چوبی.

برای خرید درزگیر AS609 آک فیکس کلیک کنید

برای خرید درزگیر اکریلیک AC605 کلیک کنید.

برای خرید درزگیر پرکننده انعطاف پذیرAS607  کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم
310ml
خاصیت رنگ پذیری
رنگ ثابت
قابلیت سنباده زدن
دارد.
خاصیت ضد آب بودن بعد از خشک شدن
دارد.
برند
Akfix
چسب اکریلیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021