منو

سیلیکون آکواریوم تاپ پلاس غفاری

4 ستاره
  • قدرت چسبندگی و پایداری بالا
  • مقاومت مکانیکی بالا
  • پایداری مناسب در مقابل دما و نور
موجودی: موجود نیست
####

چسب ها مصارف مختلفی دارند.یکی از این استفاده ها درزگیری، و پرکردن فضای خالی بین سطوح است.البته ما برای درزگیری با توجه به جنس سطح ،شرایط آب و هوایی،و چندین موضوع دیگر باید چسب و درزگیر مناسب را انتخاب کنیم . چون در صورت عدم رعایت این نکته قاعدتا نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد یا با مرور زمان می تواند ما را به درزگیری مجدد وادار کند. شرکت های تولید کننده سعی دارند متناسب با نیاز ،انواع مختلفی چسب و درزگیر طراحی کنند. یکی از این تولید کننده ها،شرکت غفاری می باشد . که همواره توانسته محصولات باکیفیتی را روانه بازار کند. سیلیکون آکواریوم تاپ پلاس نیز از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه آن را  بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس با ما باشید.

چسب های سیلیکونی

خصوصیت اصلی این چسب ها ،قابلیت استفاده در دماهای مختلف است.یعنی هم در بالای پایین قابلیت استفاده دارند و هم در دمای بالا. با توجه به ساختار شیمیایی این محصولات به دو دسته استوکسی و خنثی تقسیم می شوند.که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

برای مطالعه بیشتر درباره این چسب ها و آشنایی با چسب های سیلیکونی استوکسی و یا خنثی کلیک کنید.

 آشنایی با مشخصات سیلیکون آکواریوم تاپ پلاس غفاری با خاصیت رنگ پذیری

این محصول روی سطوح  چوب ,  فلز , پلاستیک , شیشه , کاشی، سرامیک  , مصالح ساختمانی  و… قابل استفاده است. سیلیکون آکواریوم تاپ پلاس غفاری دارای قدرت چسبندگی و پایداری بالایی می باشد.مقاومت مکانیکی بالا، پایداری مناسب در مقابل دما و نور از خصوصیات مهم این محصول است. اگر بخواهیم این محصول را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم باید به این نکات هم اشاره کنیم که مقاومت بالایی در برابر اشعه فرابنفش از خود نشان می دهد. و خاصیت رنگ پذیری دارد ،بعد از خشک شدن ضد آب خواهد بود و قابلیت شکل دهی و خراشیدن را ندارند.شرایط آب و هوایی روی آن تاثیری ندارد.و همچنین ضد قارچ می باشد.

از موارد استفاده این سیلیکون آکواریوم تاپ پلاس غفاری می توان به این موارد اشاره کرد:

درزگیری و چسباندن فضاهای خالی بین پنجره، درب ، شیشه، آینه، کاشی، آلومینیوم، سرویس های بهداشتی و ظرفشویی، حمام،اتصال  کابینت و ساخت پانلهای فشرده، نمای شیشه ای بیرون ساختمان، سطوح صیقلی و …

 

 

 

 

مشخصات فنی

عمومی

حجم
280ml
شکل بسته بندی
کارتریج
خاصیت رنگ پذیری
دارد.
مقاومت در برابر اشعه فرابنفش
دارد.
خاصیت ضد آب بعد از خشک شدن
دارد.
قابلیت شکل دهی و خراشیدن بعد از خشک شدن
ندارد.
خاصیت ضد قارچ بودن
دارد.
تغییرات دمایی مناسب
منفی 20 تا مثبت 120 درجه‌ی سانتی‌گراد
رنگ محصول
سفید،مشکی ،شفاف
برند
غفاری GHAFFARI
چسب سیلیکون

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021