منو

اره پروفیل بر توسن 5180C

4 ستاره
  • توانایی برش آهن، استیل و آلومینیوم
  • دارای کلید برق مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مجهز به دیواره محافظ جهت جلوگیری از پرتاب براده
  • مجهز به قفل ایمنی کلید برق
موجودی: موجود نیست
####

در برخی مواقع برش فلزات با فرز های آهنگری  بسیار سخت است. در این مواقع استفاده از پروفیل برها به علت داشتن قدرت بالا گزینه مناسب تری  می باشد. پروفیل برها فلزات را به راحتی برش می دهند. در ادامه با اره پروفیل بر توسن آشنا خواهیم شد.

توسن یکی از تولیدکنندگان ابزار می باشد که در زمینه تولید پروفیل برها هم فعال بوده و مدل های مختلفی را روانه بازار کرده است. در ادامه با یکی از این تولیدات بیشتر آشنا خواهیم شد.

نقد و بررسی اره پروفیل بر توسن

پروفیل بر توسن 5180Cپروفیل بر توسن 5180C

این پروفیل بر دارای موتوری با قدرت 1280 وات می باشد. ولتاژ ورودی این محصول 220 ولت می باشد. قطر صفحه این اره پروفیل بر 180 میلی متر و سایز محور آن 22 میلی متر است. پروفیل بر 5180C توانایی برش آهن، استیل و آلومینیوم را دارد. یکی از قابلیت های این دستگاه قابلیت تنظیم برش تا تا 45 درجه است. همچنین دارای کلید برق مقاوم در برابر گرد و غبار و  قفل ایمنی کلید برق می باشد. برای استفاده حداکثر از صفحه برش  پیچ تنظیم ارتفاع بازو در این دستگاه به کار رفته است. برای افزایش ایمنی کاربر و  جلوگیری از پرتاب براده ، مجهز به دیواره محافظ می باشد. همچنین دارای کابل برق با روکش ضخیم 3 متری می باشد.

در این دستگاه برای افزایش طول عمر بیشتر دستگاه از قطعات با کیفیتی استفاده شده است. این محصول بسیار سبک بوده و وزن آن 7.5 کیلوگرم می باشد. همچنین بای به این نکته هم اشاره کرد که این پروفیل بر توسن  در حالت آزاد و بی باری 7000 دور در دقیقه می باشد. برای تعویض آسان صفحه مجهز به قفل گیربکس می باشد. مجهز به عایق دوبل می باشد. توانایی برش با زاویه را هم دارد. به کمک گیره که در دستگاه وجود دارد می توانید به راحتی دستگاه را مهار کنید و عملیات برش را انجام دهید.

برای خریداره پروفیل بر ماکیتا مدل LW1401 کلیک کنید.

برای خریداره پروفیل بر رونیکس مدل 5935 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
21.8 کیلو گرم
توان
1280 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حالت آزاد و بی باری
7000 دور بر دقیقه
قطر صفحه برش
180 میلی‌متر
طول سیم
3 متر
برند
توسن - Tosan
پروفیل بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021