منو

اره پروفیل بر ماکیتا مدل LW1401

4 ستاره
  • با قابلیت تنظیم زاویه برش تا ۴۵ درجه
  • مجهز به مکانیزم قفل محور به منظور تعویض آسان و سریع صفحه برش
  • مجهز به سوئیچ قفل شونده جهت کاربری های مداوم و طولانی مدت
موجودی: موجود نیست
####

در مواقعی که برش فلزات با فرز های آهنگری مشکل وسخت است. می توان از پروفیل برها که دارای قدرت بالاتری هستند استفاده کرد. کاربر با استفاده از پروفیل برها قطعاتی که به سختی توسط  فرزهای آهنگری برش داده می شود. را به راحتی برش دهد. اره پروفیل بر ماکیتا از جمله این ابزارآلات می باشد.
شرکت ماکیتا از جمله تولید کنندگان ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ، پروفیل برهای با کیفیت و قدرت بالایی را روانه بازار کرده است .  در ادامه در مورد یکی از  این محصولات به طور کامل بحث خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

بررسی اره پروفیل بر ماکیتا 

وزن این پروفیل بر 16.6 کبلوگرم می باشد. موتوری قدرتمند دارد. که توان آن 2200 وات می باشد. ولتاژ ورودی این پروفیل بر ماکیتا 220 ولت است. که می توان از آن برای برش  گل میخ های فلزی، سبک و استوانه، لوله، میلگرد و موارد مشابه استفاده کرد. از نکاتی که باید به آن اشاره کنیم قطر صفحه برش آن می باشد .که اندازه 355 میلی متری دارد.

صفحه این محصول در حالت آزاد و یا به اصطلاح در حالت بی باری 3800 دور در دقیقه می چرخد. امکان تنظیم در 3 موقعیت در زاویه 45 درجه را دارد.در این محصول قفل شفت به کار برده شده است که همین امر تعویض تیغه را برای کاربر آسان می کند و سرعت بیشتری به تعویض تیغه می بخشد.

برای افزایش ایمنی برای کاربر محافظی در آن به کار برده است تا جرقه ها برای کاربر مشکلی بوجود نیاورد. یکی دیگر از نکات و قابلیت های پروفیل بر ماکیتا  که باید به آن اشاره کنیم این است که حمل و نقل آن به دلیل دسته ای که در آن به کار برده شده است با سهولت بیشتری همراه است. این پروفیل بر ماکیتا دارای سوئیچ قفل شونده می باشد که کاربر می تواند هنگام استفاده های مداوم و طولانی مدت از آن استفاده کند.

 

 

برای خریداره پروفیل بر ماکیتا مدل M2400 کلیک کنید.

برای خریدپروفیل بر توسن 5198C کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
16.6 کیلو گرم
توان
2200 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حالت آزاد و بی باری
3800 دور بر دقیقه
قطر صفحه برش
355 میلی‌متر
طول سیم
2 متر
حداکثر عمق برش در زاویه‌ی 90 درجه
12.5 سانتی‌متر
برند
ماکیتا - Makita
پروفیل بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021