منو

اره پروفیل بر توسن 5198C

4 ستاره
  • توانایی برش آهن، استیل و آلومینیوم
  • دارای کلید برق مقاوم در برابر گرد و غبار
  • مجهز به دیواره محافظ جهت جلوگیری از پرتاب براده
  • مجهز به قفل ایمنی کلید برق
موجودی: موجود نیست
####

گاهی اوقات  برش فلزات با فرز های آهنگری  بسیار سخت است. در این مواقع استفاده از پروفیل برها به علت داشتن قدرت بالا مفیدتر عمل می کنند. کاربر با استفاده از پروفیل برها می تواند فلزات را به راحتی برش دهد.
اره پروفیل بر توسن از جمله تولیدات شرکت توسن می باشد که در ادامه به طور کامل آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

توسن با تولیدات متنوع توانسته در بازار ابزار برای خود جایگاه مناسبی بدست آورد. ابزار این برند دارای کیفیت مناسبی هستند و قیمت مناسب تر آن ها بسیاری از مصرف کنندگان را مجاب به استفاده از ابزار تولیدی این شرکت می کند.

مشخصات اره پروفیل بر توسن

اره پروفیل بر توسن 5198C

این محصول تولیدی شرکت توسن دارای موتوری با توان 2200 وات می باشد. و ولتاژ ورودی آن 220 ولت می باشد.سرعت در حالت آزاد و بی باری این محصول 3800 دور در دقیقه است . قطر صفحه برش این دستگاه 355 میلی متر می باشد. و دارای سایز محور 25 میلی متری است. وزن این پروفیل بر 17.2 کیلوگرم است. و با استفاده از آن می توان  آهن، استیل و آلومینیوم را برش داد. قابلیت تنظیم زاویه برش تا 45 درجه را دارد. از نکات دیگری که می توان به آن ها اشاره کرد داشتن کلید برق مقاوم در برابر گرد و غبار و همچنین مجهز بودن به قفل ایمنی کلید برق است.

برای استفاده حداکثری از صفحه برش  پروفیل بر توسن دارای پیچ تنظیم ارتفاع بازو می باشد. برای جلوگیری از پرتاب براده و افزایش ایمنی برای کاربر دستگاه به دیواره محافظ مجهز شده است. این پروفیل بر توسن از قطعات و اجزای با کیفیتی ساخته شده است که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. کابل برق این دستگاه 2 متر می باشد که دارای روکش ضخیمی است.عمق برش این محصول  110 میلی‌متر و شفت 25 میلی متر می باشد.

 

برای خریداره پروفیل بر ماکیتا مدل LW1401 کلیک کنید.

برای خریدپروفیل بر توسن 5180C کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
17.2 کیلو گرم
توان
2200 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حالت آزاد و بی باری
3800 دور بر دقیقه
قطر صفحه برش
355 میلی‌متر
طول سیم
2 متر
برند
توسن - Tosan
پروفیل بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021