منو

اره پروفیل بر رونیکس مدل 5935

4 ستاره
  • دارای کلید ارگونومیک و ضد غبار
  • دارای گیره قدرتمند و بادقت
  • بدنه و پوسته تمام فلزی
  • دارای سیستم قفل‌کن شفت
موجودی: موجود نیست
####

پروفیل برها یکی از ابزارهای برقی پر طرفدار هستند. که در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. در بعضی اوقات برش پروفیل ها با فرز های آهنگری بسیار سخت است   ، در این مواقع از پروفیل برها به دلیل قدرت بالایی که دارند گزینه بهتری هستند. پروفیل برها یک صفحه‌ی ساب فولادی ضد زنگ دارند  که  به‌ راحتی انواع فلزات را برش می دهند. در ادامه با اره پروفیل بر رونیکس آشنا خواهیم شد.

رونیکس یکی از برندهای  تولید کننده ابزار با تولید پروفیل برهای مختلف در این زمینه هم فعال بوده و نیاز مشتریان خود را برطرف کرده است. در ادامه یکی از این پروفیل برهای شرکت رونیکس را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات اره پروفیل بر رونیکس

پروفیل بر رونیکس 5935 ..پروفیل بر رونیکس 5935 .

 

این محصول رونیکس دارای موتوری قدرتمند با توان 2200 وات است همچنین ولتاژ ورودی آن 220 ولت است. وزن این محصول 21.8 کیلوگرم می باشد. برای انجام تمام مصارف صنعتی مداوم و پر فشار ، بدنه و پوسته این پروفیل بر تمام فلزی طراحی و تولید شده است. یکی از مواردی که باید به آن اشاره کنیم دارا بودن کلید ارگونومیک و ضد غبار این محصول است. طراحی این محصول به صورتی است که برای کاربری های طولانی مدت و مداوم بسیار مناسب است. برای افزایش ایمنی کاربر حفاظ قابل تنظیمی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. دارای گیره می باشد که قابلیت تنظیم از 0 درجه تا 45 درجه را دارد.

صفحه اره پروفیل بر رونیکس   به دلیل وجود سیستم قفل کن شفت به راحتی امکان پذیر است. برای برش های زاویه دار دقیق گیره های با کیفیت و مقاومی در نظر گرفته شده است. دارای گونیای قابل تنظیم از راست و موقعیت عملکرد می باشد. سرعت در حالت آزاد و بی باری این پروفیل بر رونیکس 3500 دور در دقیقه می باشد. قطر صفحه برش دستگاه 355 میلی متر می باشد.

برای خریداره پروفیل بر رونیکس مدل 5901 کلیک کنید.

برای خریداره پروفیل بر متابو مدل CS23-355کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
21.8 کیلو گرم
توان
2200 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حالت آزاد و بی باری
3500 دور بر دقیقه
قطر صفحه برش
355 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت برش در لوله
130 میلی‌متر
طول سیم
4 متر
برند
رونیکس - Ronix
پروفیل بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021