منو

اره پروفیل بر ماکیتا مدل M2400

4 ستاره
  • قابلیت برش لوله تا 155 میلی متر
  • دارای پایه نگهدارنده جهت تسلط بیشتر بر روی قطعه کار
  • دارای محافظ دیسک
موجودی: موجود نیست
####

ابزارآلات مختلفی برای برش فلزات وجود دارد، به طور مثال فرز های آهنگری با قدرت های متفاوتی تولید شده اند برای برش فلزات . اما در برخی موارد برش با فرز آهنگری به دلیل سخت بودن قطعه بسیار مشکل است . در این مواقع باید از یک ابزار قدرتمند تر استفاده کرد. پروفیل برها همان ابزاری هستند که ما نیاز داریم که به دلیل قدرت بالایی که دارند می توانند به راحتی قطعات فلزی را برش دهند.
برندهای مختلفی در حوزه تولید ابزار فعالیت می کنند ، یکی از این برند ها ماکیتا می باشد. که اتفاقا یکی از برند های معتبر بازار ابزار می باشد . این اعتبار به دلیل تولید ابزارآلات متنوع و باکیفیت حاصل شده است. در ادامه با یکی از اره پروفیل برهای ماکیتا آشنا خواهیم شد.

بررسی مشخصات پروفیل بر ماکیتا

اره پروفیل بر ماکیتا مدل M2400.اره پروفیل بر ماکیتا مدل M2400

این پروفیل بر برای برش دادن قطعات مختلف فلزی در کارگاه‌های آهنگری و ساختمانی گزینه مناسبی است. موتور این دستگاه دارای توان 2000 واتی می باشد. منبع تغذیه این محصول برق می باشد و با کابل برق 2.5 متری به برق متصل می  شود. ولتاژ ورودی 220 ولت دارد.
قطر صفحه برشی که در این محصول به کار می رود 355 میلی متر می باشد. از دیگر مشخصه های این محصول سرعت گردش 3800 دور در دقیقه در حالت آزاد و بی باری است.

برای افزایش ایمنی کاربر یک حفاظ فلزی در آن به کار رفته است که از پخش جرقه ها و براده ها جلوگیری می کند. قابلیت برش تا زاویه 45 درجه را دارد. همچنین تا 155 میلی متر می تواند برش لوله انجام دهد. در این محصول یک پایه نگهدارنده برای تسلط بیشتر کاربر بر روی قطعه کار در نظر گرفته شده است. همچنین اره پروفیل بر ماکیتا دارای یک دسته ارگونومیک می باشد.

برای خریداره پروفیل بر متابو مدل CS23-355کلیک کنید.

برای خریدپروفیل بر توسن 5198C کلیک کنید.

برای خریداره پروفیل بر رونیکس مدل 5935 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
15.7 کیلو گرم
توان
2000 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حالت آزاد و بی باری
3800 دور بر دقیقه
قطر صفحه برش
355 میلی‌متر
طول سیم
2.5 متر
حداکثر عمق برش لوله
155 میلی متر
برند
ماکیتا - Makita
پروفیل بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021