منو

اره پروفیل بر رونیکس مدل 5901

4 ستاره
  • دارای کلید ارگونومیک و ضد غبار
  • دارای گیره قدرتمند و بادقت
  • محافظ قابل‌تنظیم جرقه
  • دارای قابلیت برش با زاویه
موجودی: موجود نیست
####

پروفیل برها از جمله ابزار برقی پر طرفدار می باشد. که در صنعت و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی مواقع برش پروفیل ها با فرز های آهنگری بسیار دشوار بوده ، در این مواقع از پروفیل برها به دلبل قدرت بالایی که دارند استفاده می شود. پروفیل برها دارای یک صفحه‌ی ساب از جنس فولاد ضد زنگ هستند که  به‌ راحتی عملیات برش را روی انواع فلزات انجام می دهند که می‌توان آن را بدون نیاز به ابزار تعویض کرد.
شرکت رونیکس یکی از شرکت های تولید کننده ابزار با تولید پروفیل برهای مختلف در این زمینه هم فعال بوده و نیاز مشتریان خود را برطرف کرده است.در ادامه با این اره پروفیل بر رونیکس آشنا خواهیم شد.

بررسی مشخصات اره پروفیل بر رونیکس

اره پروفیل بر رونیکس مدل 5901

از این ابزار به دلیل عملکرد سریع و آسانی که دارد برای برش های مداوم استفاده می شود. برای استفاده های طولانی مدت به یک گیربکس صنعتی تجهیز شده است. موتور این دستگاه پروفیل بر از آرمیچر و بالشتک صنعتی تشکیل شده است و دارای توان 2300 وات می باشد. از این دستگاه می توان برای برش های زاویه دار استفاده کرد. برای تعویض صفحه یک قفل کن شفت در نظر گرفته شده است که تعویض صفحه به آسانی انجام می گیرد.

سرعت در حالت بی باری و آزاد پروفیل بر 5901 ، برابر است 4000 دور در دقیقه. قطر صفحه این محصول 355 میلی متر می باشد. برای برش های با مقاطع مختلف گونیای قابل تنظیم 45 درجه از راست با دو موقعیت قرار گیری در نظر گرفته شده است. برای جلوگیری از خستگی کاربر در استفاده های طولانی مدت طراحی محصول به صورت ارگونومیک انجام گرفته است.

اره پروفیل بر رونیکس دارای کلید ضد غبار صنعتی می باشد. برای برش های دقیق و بهبود عملکرد گیره قدرتمند و با دقتی در دستگاه استفاده شده است. همچنین برای سهولت استفاده طراحی دسته آن به صورت D شکل بوده که به راحتی در دست قرار می گیرد و کنترل بیشتری دستگاه برای کاربر فراهم می کند.

برای خریداره پروفیل بر ماکیتا مدل M2400 کلیک کنید.

برای خریدپروفیل بر توسن 5180C کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
17 کیلو گرم
توان
2300 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حالت آزاد و بی باری
4000 دور بر دقیقه
قطر صفحه برش
355 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت برش در لوله
130 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت برش درپروفیل مربعی
120 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت برش در پروفیل مستطیلی
130*120 میلی‌متر
حداکثر ظرفیت برش درنبشی
140*140 میلی‌متر
طول سیم
2 متر
برند
رونیکس - Ronix
پروفیل بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021