منو

اره فارسی بر کشویی رونیکس 5325

4 ستاره
  • مجهز به موتور پرقدرت
  • دارای تیغ اره الماسه گرد TCG مخصوص برش MDF
  • دارای سیستم قفل کن پیشرفته
  • دارای سیستم نور لیزری برای برش دقیق
موجودی: موجود نیست
####

این اره فارسی بر کشویی رونیکس دارای یک موتور قدرمند می باشد. که توان آن 2000 وات است.  گیره نگهدارنده ایمنی دارد. برای برش دقیق از سیستم نور لیزری کمک می گیرد .  تیغ اره الماسه گرد TCG دارد که مخصوص برش MDF  می باشد.

برای اعمال برشهای با دقت بالا ، با دامنه برش بالا از سیستم کشویی دوبل بلبرینگی استفاده می کند. طراحی آن به صورتی است که وزن مناسبی دارد. ،  و همین سبک بودن باعث می شود قابل حمل باشد و برای کارگاهی و صنعتی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.  کلید ضد غبار با کیفیتی دارد که ، دارای استاندارد CE اروپا می باشد و  برای مصارف مداوم و صنعتی مناسب است. در سیستم این اره فارسی بر  آرمیچر و بالشتک هایی صنعتی به کار رفته است. که بوسیله دستگاه های کاملا اتوماتیک و تحت استاندارد CE اروپا تولید شده است.

مشخصات اره فارسی بر رونیکس

اره فارسی بر کشویی 5325 رونیکس 

دارای سیستم قفل کن پیشرفته و سریع میز برش در 9 زاویه کاربردی می باشد. که برای  انجام برش های بازویی و میزی با نهایت دقت طراحی شده است. دامنه برش 90 درجه اره فارسی بر 5325 ، 92 میلیمتر می باشد. و وزن این محصول 21.6 کیلو گرم است. برای  رسیدن به نهایت دقت حین انجام برشکاری در زوایا و حالات متفاوت متناسب با  توجه به نیاز کاربر. از قطعات تولید شده توسط ماشینهای CNC پیشرفته استفاده شده است.

سرعت در حالت آزاد و به اصطلاح  بی باری این اره فارسی بر ، 4800 دور در دقیقه می باشد. قطر تیغه این دستگاه  254 میلی متر می باشد. برای استفاده آسان از این دستگاه دسته افقی “D” شکل ، برای آن طراحی شده است. مجهز به صفحه عریض شونده برای برش های متوالی قطعات بلند  می باشد.

همچنین از یک تکنولوژی جدید در قسمت برش بازویی استفاده می کند که تحت زوایای صفر تا 45 درجه می تواند برش انجام دهد.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که اره فارسی بر 5325 ، قدرتمند ترین اره فارسی بر کشویی رونیکس از مدل سری 53 می باشد.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
21.6 کیلوگرم
توان
2000 وات
فرکانس
50 هرتز
ولتاژ
220 ولت
سرعت در حالت آزاد
4800 دور در دقیقه
قطر صفحه برش
254 میلی متر
دامنه (طول) برش 90 درجه
92 میلیمتر
نوع فارسی بر
کشویی
قابلیت برش با زاویه
دارد.
برند
رونیکس - Ronix
اره فارسی بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021