منو

اره فارسی بر کشویی ماکیتا مدل LS1018L

4 ستاره
  • مجهز به موتور پرقدرت
  • قابلیت تنظیم زاویه برش از چپ و راست
  • مجهز به ترمز الکترونیکی
  • دارای بلبرینگ خطی دو پل
موجودی: موجود نیست
####

شرکت ماکیتا که در زمینه تولید ابزآلات ساختمانی و صنعتی فعال است. اره های فارسی بری را هم روانه بازار کرده است. در ادامه با  این اره فارسی بر کشویی ماکیتا  بیشتر آشنا می شویم.

بررسی مشخصات اره فارسی بر کشویی ماکیتا

این اره فارسی بر دارای وزن 19.9 کیلو گرم می باشد. که دارای دندانه های تیز و مقاوم  می باشد . توان این محصول 1430 وات می باشد و ولتاژ ورودی آن 220 ولت است.  این فارسی بر شرکت ماکیتا  قابلیت حرکت کشویی دارد. و برای برش دقیق به کمک سیستم خطی طراحی شده است.

LS1018L بلبرینگ خطی دو پل دارد و می تواند برش با زاویه و فارسی بر انجام دهد. مانند سایر فارسی بر های کشویی قابلیت تنظیم زاویه برش از چپ و راست را دارد. این فارسی بر از سمت چپ در بازه 0 تا 47 درجه و ازسمت راست در بازه 0 تا 60 درجه می تواند برش را انجام دهد.
برای عملکرد بهتر دسته این محصول به صورت ارگونومیک طراحی شده است. با دارا بودن نشان گر خط لیزر به کاربر کمک می کند تا برش دقیق تر و مناسب تری داشته باشد. سیستم ترمز الکترونیکی این محصول باعث می شود که تیغه دستگاه بلافاصله بعد از رها کردن دکمه بایستد. همچنین دارای قابلیت کنترل استارت می باشد تا در مواقعی که به هر دلیلی برق دستگاه قطع شد و مجدداً وصل شد دستگاه روشن نشود . این قابلیت برای افزایش ایمنی کاربر بسیار مفید است. 

این دستگاه دارای کیسه براده و حفاظ می باشد. قفل سوییچ دارد. و کابل آن 2.5 متری می باشد. یکی از ویژگی های این محصول قابلیت حمل و نقل آن است که به علت طراحی مناسب قابلیت حمل و نقل آسانی دارد.

قطر تیغه فارسی بر 260 میلی متر است و همچنین سرعت در حالت آزاد و بی باری این فارسی بر برابر است با 4300 دور در دقیقه.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
19.9 کیلوگرم
توان
1430 وات
فرکانس
50 هرتز
ولتاژ
220 ولت
سرعت در حالت آزاد
4300 دور در دقیقه
قطر صفحه برش
260 میلی متر
نوع فارسی بر
کشویی
دامنه (طول) برش 45 درجه
91*305 میلی‌متر
دامنه (طول) برش 90 درجه
91 * 215 میلی‌متر
برند
ماکیتا - Makita
اره فارسی بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021