منو

اره فارسی بر رونیکس مدل 5125 ثابت

4 ستاره
  • مجهز به موتور پرقدرت
  • دارای تیغ اره الماسه گرد TCG مخصوص برش MDF
  • دارای سیستم قفل کن پیشرفته
  • دارای سیستم نور لیزری برای برش دقیق
موجودی: موجود نیست
####

این اره فارسی بر رونیکس  از دسته اره های فارسی بر ثابت می باشد . که در ادامه با انواع مختلف این ابزار آشنا خواهیم شد. همانطور که می دانید رونیکس از جمله برند های معتبر بازار ابزار می باشد که همواره انتخاب خیلی از مصرف کننده ها بوده است.

اره های فارسی بر به دو نوع اصلی تقسیم بندی می شوند.

  • اره فارسی بر ثابت :
    نوع  اول این فارسی بر ها ثابت می باشد. از این دستگاه ها برای برش  با زاویه های مختلف استفاده می شود  که از یک طرف (چپ) برای برش اریب خم می شود.
  • اره فارسی بر کشویی دوطرفه :
    این نوع از فارسی برها مانند فارسی برهای نوع ثابت عمل می کنند ، فقط با این تفاوت که اره فارسی بر کشویی دو طرفه علاوه خم شدن از سمت چپ ، از سمت راست هم خم می شود . که این امر به ما کمک می کند بدون تکان دادن قطعه کار ، می توانیم آن را از دو طرف برش دهیم.

مشخصات اره فارسی بر رونیکس

اره فارسی بر رونیکس 5125

این اره فارسی بر برای برش دقیق از اشعه لیزر استفاده می کند. برای برش MDF از تیغ اره الماسه گرد TCG کمک می گیرد. صفحه عریض شونده دارد. که اگر کاربر قصد برش های متوالی قطعات بلند داشته باشد این قابلیت به او کمک زیادی می کند.

بدنه و اتصالات آن به صورتی طراحی شده است که برای کلیه مصارف کارگاهی و صنعتی مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دارا بودن کلید ضد غبار با کیفیت، دارای استاندارد CE اروپا اشاره کرد که برای  مصارف مداوم و صنعتی در نظر گرفته شده است. مجهز به سیستم قفل کن پیشرفته و سریع میز برش در 9 زاویه کاربردی برای انجام برش های میزی با نهایت دقت می باشد.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
18 کیلوگرم
توان
2000 وات
فرکانس
50 هرتز
ولتاژ
220 ولت
سرعت در حالت آزاد
4800 دور در دقیقه
قطر صفحه برش
254 میلی متر
نوع فارسی بر
ثابت
برند
رونیکس - Ronix
اره فارسی بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021