منو

اره فارسی بر کشویی متابو مدل KGS254-M

4 ستاره
  • دارای مکش گرد و غبار
  • دارای لیزر نمایشگر خط برش
  • طراحی آلومینیومی مستحکم
  • تعویض آسان تیغه به وسیله قفل اسپیندل
موجودی: موجود نیست
####

اره فارسی بر کشویی متابو از تولیدات شرکت معتبر در زمینه ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ، شرکت متابو می باشد. این اره فارسی بر با قابلیت ها و کیفیت بالایی که دارد گزینه مناسبی برای استفاده کنندگان از اره های فارسی بر می باشد.
این فارسی بر دارای موتوری قدرتمند با توان 1800 وات می باشد. ولتاژ ورودی این دستگاه 220 ولت است . اره دیسکی این فارسی بر در حالت آزاد و بی باری می تواند 4500 دور در دقیقه گردش کند. و به اصلاح سرعت در حالت بی باری آن 4500 دور در دقیقه می باشد. قطر تیغه این محصول 254 میلی متر است. این فارسی بر با استفاده از حالت کشویی حداکثر می تواند 305 میلی متر دامنه برش داشته باشد.

بررسی مشخصات اره فارسی بر کشویی متابو

اره فارسی بر کشویی متابو مدل KGS254-M

عمق برش در حالت 90 درجه ، حداکثر 92 میلی متر است و طول برش 305 میلی متر می باشد و در 45 درجه ، 47 میلی متر حداکثر عمق برش و 205 میلی متر طول برش خواهد بود. برای افزایش دقت و همچنین فراهم کردن سهولت بیشتری برای کاربر در این دستگاه لیزر نمایشگر خط برش به کار رفته است.

این مدل فارسی بر کشویی دارای کیسه براده و همچنین مکنده گرد و غبار می باشد. یکی از نکاتی که رعایت آن می تواند هم برای سهولت بیشتر هم برای بالا بردن ایمنی کار مهم باشد. ثابت کردن دستگاه با استفاده از گیره هایی که در آن تعبیه شده است می باشد.
این فارسی بر دارای چراغ می باشد. که امکان استفاده در محل های کم نور و تاریک را برای کاربر فراهم می کند. همچنین قفل اسپیندلی که در آن به کار برده شده به تعویض هر چه آسانتر تیغ اره کمک می کند.

اره فارسی بر کشویی متابو  با بدنه آلومینیومی سبک که به صورت ارگونومیک و کاربری عالی طراحی شده است. باعث شده که محصولی با کیفیت با عملکرد بهینه و عمر طولانی را در اختیار استفاده کنندگان این ابزار قرار دهد.

 

برای خرید فارسی بر توسن 5917CLS کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
16.3 کیلوگرم
توان
1800 وات
فرکانس
50 هرتز
ولتاژ
220 ولت
سرعت در حالت آزاد
4500 دور در دقیقه
قطر تیغه فارسی بر
254 میلی متر
نوع فارسی بر
کشویی
دامنه (طول) برش 45 درجه
205 میلیمتر
دامنه (طول) برش 90 درجه
305 میلیمتر
برند
متابو - Metabo
اره فارسی بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021