منو

اره فارسی بر متابو مدل KGSV216M

4 ستاره
  • دارای مکش گرد و غبار
  • قابلیت برش اریب 47 درجه به چپ و راست
  • طراحی آلومینیومی مستحکم
  • تعویض آسان تیغه به وسیله قفل مرکزی
موجودی: موجود نیست
####

شرکت متابو یکی از تولید کنند گان ابزار آلات ساختمانی و صنعتی می باشد. که همواره با تولید ابزار با کیفیت شناخته می شود. این شرکت با تولیدات خود توانسته در سطح دنیا بخش عمده ای از بازار مصرف ابزار را به خود اختصاص دهد. متابو در زمینه تولید اره های فارسی بر هم فعالیت داشته است.این اره فارسی بر یکی از تولیدات این شرکت می باشد . که در ادامه بیشتر در مورد این محصول صحبت خواهیم کرد.

بررسی مشخصات اره فارسی بر متابو

فارسی بر متابو مدل KGSV216M

توان موتور این اره فارسی بر  1350 وات می باشد. و ولتاژ ورودی آن 220 ولت می باشد. سرعت گردش در حالت آزاد و یا به اصطلاح بی باری این محصول 5000 دور در دقیقه می باشد. و قابلیت شیارزنی از عمق 10 تا 40 میلیمتر را دارد. قطر تیغه فارسی بر این محصول 216 میلی متر می باشد. طول برش 45 درجه این اره فارسی بر 80 میلی متر و طول برش 90 درجه آن 120 میلی متر می باشد.

این فارسی بر از نوع فارسی بر های ثابت یا همان ساده می باشد. دارای کیسه براده می باشد  که تیکه ها و ذرات چوب  را جمع آوری می کند.و همچنین در آن یک مکش گرد و غبار به کار رفته است. این محصول قابلیت برش اریب 47 درجه ای به چپ و راست را دارد. دارای کلید قفل کن می باشد. و همچنین برای محکم نگه داشتن قطعه کار و ایجاد ایمنی بیشتر در حین کار هم برای کاربر و هم برای دستگاه گیره نگه دارنده در آن تعبیه شده است.

دارای  چراغ کار LED می باشد. یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه اره فارسی بر تعویض آسان تیغه به وسیله قفل مرکزی می باشد. که به راحتی می تواند توسط کاربر انجام شود.  استارت نرم و آرامی برای شروع کار دارد.  همچنین دارای نشانگر لیزری می باشد.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
9.4 کیلوگرم
توان
1350 وات
فرکانس
50 هرتز
ولتاژ
220 ولت
سرعت در حالت آزاد
5000 دور در دقیقه
قطر صفحه برش
216 میلی متر
نوع فارسی بر
ثابت
دامنه (طول) برش 45 درجه
80 میلیمتر
دامنه (طول) برش 90 درجه
120 میلیمتر
برند
متابو - Metabo
اره فارسی بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021