منو

اره فارسی بر ماکیتا مدل LS1040

4 ستاره
  • مجهز به موتور پرقدرت
  • دارای  قفل ایمنی کلید برق
  • مجهز به ترمز الکترونیکی
  • دارای مکنده گرد و غبار
موجودی: موجود نیست
####
اره فارسی بر برای برش های زاویه ای طراحی و تولید شده است. اره های فارسی بر به دو دسته اره فارسی بر ثابت و اره فارسی بر کشویی تقسیم می شوند. اره فارسی بر ثابت برای قطعات کوچکتر استفاده می شوند.
فارسی بر های ثابت برای برشهای ظریفتر با طول بیشتر طراحی و تولید شده اند و این در صورتی است که نوع دیگر فارسی برها ، یعنی فارسی برهای کشویی برای قطعات عریضتر ، عمیقتر و بزرگتر تولید شده اند.
در ادامه با یکی از تولیدات شرکت ماکیتا ، اره فارسی بر ماکیتا آشنا خواهیم شد.

بررسی اره فارسی بر ماکیتا

اره فارسی بر ماکیتا مدل LS1040

این محصول دارای موتوری قدرتمند و با دوام می باشد که توان آن 1650 وات است. ولتاژ ورودی این دستگاه 220 ولت است . در حالت آزاد و بی باری تیغه این محصول می تواند 4600 دور در دقیقه بچرخد. قطر تیغه این اره 254 میلی متر است.  باید به این نکته هم اشاره کرد که این اره فارسی بر، از نوع فارسی برهای ساده و ثابت می باشد.

به صورت ارگونومیک طراحی و تولید شده است. برای افزایش مقاومت  از پایه آلومینیومی بهره می برد. این فارسی بر در 9 حالت زاویه ای مختلف می تواند عملیات برش را انجام دهد. قابلیت برش زاویه 45 درجه ای را دارد. برای استفاده های مداوم توسط کاربر و برای سهولت کاربر مجهز به کلید قفل کن نیز می باشد. از این فارسی بر می توان برای برش چوب و MDF و آلومینیوم استفاده کرد.

این دستگاه دارای ترمز الکترونیکی می باشد. که باعث  توقف سریع دستگاه می شود.  برای ایجاد ایمنی بیشتر برای کاربر در آن حفاظ به کار برده شده است. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به داشتن کیسه براده ،  و دارا بودن مکنده گرد و غبار اشاره کرد. اره فارسی بر LS1040 دارای دقت بالایی در برش می باشد.

برای خرید فارسی بر توسن 5917CLS کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
12.4 کیلوگرم
توان
1650 وات
فرکانس
50 هرتز
ولتاژ
220 ولت
سرعت در حالت آزاد
4600 دور در دقیقه
قطر صفحه برش
254 میلی متر
نوع فارسی بر
ثابت
دامنه (طول) برش 45 درجه
67*90/5 میلیمتر
دامنه (طول) برش 90 درجه
95*90/5 میلیمتر
برند
ماکیتا - Makita
اره فارسی بر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021