منو

رنگ قرمز مات اکریلیک نیپون 1 کیلویی

4 ستاره
  • چسبندگی بالا
  • انعطاف بالا
  • پایداری و دوام مناسب
  • پوشش دهی بالا
  • قابل شستشو
موجودی: موجود نیست
####

رنگهای اکریلیک از جمله رنگهای موجود در بازار است. که اتفاقاً از پرطرفدارترین و محبوبترین آنها نیز میباشد. دلیل این محبوبیت را میتوان در دلایل ریادی بیان کرد. ولی مهمترین آنها قابلیت شستشوی صددرصدی این رنگها میباشد. با توجه به اینکه دارای حلال ، رنگهای اکریلیک ، آب می باشد. این رنگ ها در هنگام استفاده بوی کمی دارند. که آن هم بعد از مدت کوتاهی رفع میشود. به همین دلیل میتوان گفت این رنگها برای مواقعی که کاربر وقت زیادی در اختیار ندارد. بهترین گزینه محسوب میشود. رنگهای اکریلیک عمدتاً به صورت رنگ سفید در بازار عرضه میشوند. ولی به دلیل وجود مادر رنگهای مختلف از جمله مادر رنگ قرمز اکریلیک ، می توان با ترکیب این دو طیف های مختلف رنگی را بوجود آورد. و همین امر باعث میشود. سلیقه های مختلف بتوانند نیاز خود را برطرف کنند.

 

قبل از معرفی این محصول شما برای آشنایی بیشتر با رنگ ها میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

آشنایی با انواع رنگ ها و مصارف آن ها ( رنگ های ساختمانی)

بررسی مشخصات و ویژگی های مادر رنگ قرمز مات اکریلیک نیپون

خرید مادر رنگ قرمز اکریلیک

مادر رنگ قرمز اکریلیک

 

با ترکیب این مادر رنگ با رنگ اکریلیک می توان سطوح داخلی و خارجی ساختمان را رنگ آمیزی کرد. به دلیل داشتن قابلیت شستشو از این رنگ میتوان در مکان ها و دیوارهای پر رفت و آمد استفاده کرد.

رنگهای اکریلیک قابلیت رنگ پذیری مجدد را دارند. همین امر به ما کمک میکند. در مواردی که به خوبی رنگ آمیزی صورت نگرفته لایه های دیگری از رنگ را برای پوشش بهتر در این نواحی به کار برد.

این رنگها پوشش پذیری بالایی دارند. و در نواحی که مورد استفاده قرار می گیرند می توانند ناهمواری ها و ترکهای ریز را به راحتی محو کنند.

برای پیاده سازی این رنگها میتوان از غلطک و قلم مویی استفاده کرد.

رنگهای اکریلیک برای کسانی که معمولا هر دو سه سال اقدام به تجدید رنگ دیوارهای منزل می زنند،. بهترین گزینه محسوب میشود. این رنگها با تمامی شرایط جوی کشور سازگار میباشند.

 

 

 

مشخصات فنی

عمومی

نوع محصول
رنگ آکریلیک
میزان براقیت
مات
وزن
1 کیلوگرم
موارد مصرف
رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان و ترکیب با رنگ آکریلیک
حلال
آب
رنگ
قرمز
برند
شرکت رنگ نیپون و ایرانیان
رنگ اکریلیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021