منو

مادر رنگ مشکی مات اکریلیک نیپون 1 کیلویی

4 ستاره
  • چسبندگی بالا
  • انعطاف بالا
  • پایداری و دوام مناسب
  • پوشش دهی بالا
  • قابل شستشو
موجودی: موجود نیست
####

رنگهای مختلفی در بازار وجود دارد که هرکدام برای شرایط و محیط هایی مورد استفاده قرار می گیرند. رنگها دسته بندی های مختلفی دارند. یکی از این دسته بندی ها که اتفاقاً دسته بندی اصلی رنگها به حساب می آیند. رنگها را به دو دسته رنگهای با پایه آب و رنگهای با پایه روغن تقسیم میکند. رنگهای اکریلیک از دسته رنگهای با پایه آب می باشد. حلال این رنگها که برای رقیق کردن آن ها استفاده میشود. آب می باشد. همین عامل باعث میشود که این رنگها در هنگام استفاده بوی کمی داشته باشند. که آن هم بعد از مدتی رفع می شود. در ادامه درباره یکی از رنگهای اکریلیک یعنی مادر رنگ مشکی مات اکریلیک نیپون مباحثی را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

 

قبل از معرفی این محصول شما برای آشنایی بیشتر با رنگ ها میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

آشنایی با انواع رنگ ها و مصارف آن ها ( رنگ های ساختمانی)

بررسی مشخصات و ویژگی های مادر رنگ مشکی مات اکریلیک نیپون

خرید مادر رنگ اکریلیک

این مادر رنگ دارای وزن یک کیلوگرمی میباشد. خاصیت ویژه ای که رنگهای اکریلیک دارند این است که به صورت صددرصد قابلیت شستشو دارند. و همین امر باعث محبوبیت این رنگ میشود. از این رنگ به خاطر همین قابلیت قابل شستشو بودن میتوان در مکان های پر تردد و پر رفت و آمد استفاده کرد.

این مادر رنگ را میتوان با رنگ اکریلیک ترکیب کرد و در رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان از آن بهره برد. از مشخصه هایی که رنگهای با پایه آب دارند یکی این است که با توجه به داشتن حلالی مانند آب آسیبی به محیط زیست نمیزنند. دیگر مشخصه خشک شدن سریع این نوع رنگها میباشد. که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. و در مواردی که وقت کمی برای رنگ آمیزی داریم بهترین گزینه باشد.

رنگهای اکریلیک معمولا به صورت رنگ سفید در بازار عرضه می شوند. ولی با توجه به مادر رنگهایی که در بازار وجود دارد از جمله مادر رنگ اکریلیک مشکی میتوان با ترکیب این دو طیف های زیادی رنگ تولید کرد.

 

 

 

مشخصات فنی

عمومی

نوع محصول
رنگ آکریلیک
میزان براقیت
مات
وزن
1 کیلوگرم
موارد مصرف
رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان و ترکیب با رنگ آکریلیک
حلال
آب
رنگ
مشکی
برند
شرکت رنگ نیپون و ایرانیان
رنگ اکریلیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021