منو

مادر رنگ گل ماش مات اکریلیک نیپون 1 کیلویی

4 ستاره
  • چسبندگی بالا
  • انعطاف بالا
  • پایداری و دوام مناسب
  • پوشش دهی بالا
  • قابل شستشو
موجودی: موجود نیست
####

رنگ ها به علت تنوع بالایی که دارند ، نظر سلیقه های مختلفی را به خود جلب می کنند. و برای زیبا سازی محیط اطراف همیشه به عنوان اولویت اول برای افراد بوده است. رنگ اکریلیک یکی از دسته های مختلف رنگ می باشد. که جزء رنگ های با پایه آب به شمار می آیند. در ادامه قصد داریم مادر رنگ گل ماش مات اکریلیک محصول تولیدی شرکت  نیپون را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

 

قبل از معرفی این محصول شما می توانید برای آشنایی بیشتر با رنگ ها می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

آشنایی با انواع رنگ ها و مصارف آن ها ( رنگ های ساختمانی)

بررسی مشخصات و ویژگی های مادر رنگ گل ماش مات اکریلیک

خرید مادر رنگ اکریلیک

این مادر رنگ وزن یک کیلوگرمی دارد. و برای رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان و همچنین ترکیب با رنگ اکریلیک تولید شده است.و با استفاده از آن می توان سطوحی مانند گچ، بتون، سیمان، آجر و چوب را رنگ آمیزی کرد. با توجه به اینکه پایه رنگ های اکریلیک آب می باشد. حلال این مادر رنگ هم آب است. و با توجه به همین نکته هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ندارد. این مادر رنگ دارای قابلیت شستشو می باشد. به همین دلیل برای مکان های پر رفت و آمد مثل دیوار ها و نماهای بیرون ساختمان گزینه مناسبی می باشد. این مادر رنگ به علت داشتن چسبندگی، انعطاف پذيری و دوام بسیار خوبی دارد. انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده کنندگان می باشد. اجرای آن بسیار راحت بوده و با غلطک و قلم مویی امکان رنگ آمیزی وجود دارد. و در مواردی که زمان کوتاهی وجود دارد. بهترین گزینه است.

یکی دیگر از خصوصیت های ایمن مادر رنگ پوشش دهی بالای آن می باشد. که به راحتی ناهمواری های کوچک را محو می کند و از بین می برد. در هنگام استفاده از این محصول بوی بسیار کمی ایجاد می شود ،. که بعد از مدت کوتاهی رفع می شود.

 

مشخصات فنی

عمومی

نوع محصول
رنگ آکریلیک
میزان براقیت
مات
وزن
1 کیلوگرم
موارد مصرف
رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان و ترکیب با رنگ آکریلیک
حلال
آب
رنگ
گل ماش مات
برند
شرکت رنگ نیپون و ایرانیان
رنگ اکریلیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021