منو

مادر رنگ قهوه ای مات اکریلیک نیپون 1 کیلویی

4 ستاره
  • چسبندگی بالا
  • انعطاف بالا
  • پایداری و دوام مناسب
  • پوشش دهی بالا
  • قابل شستشو
موجودی: موجود نیست
####

رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند که هرکدام برای سطوح و مکان های مختلفی تولید شده اند.و هر کدام از این رنگ ها قابلیت و خاصیت های منحصر به خود را دارند. یکی از این رنگ ها، رنگ های اکریلیک می باشد. که دارای پایه آب هستند. و مصارف مختلفی دارند. از نقاط قوت این رنگ ها ، می توان به مضر نبودن برای طبیعت و محیط زیست اشاره کرد. در ادامه با مادر رنگ قهوه ای مات اکریلیک نیپون آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

 

 

قبل از معرفی این محصول شما می توانید برای آشنایی بیشتر با رنگ ها می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

آشنایی با انواع رنگ ها و مصارف آن ها ( رنگ های ساختمانی)

بررسی مشخصات و ویژگی های  مادر رنگ قهوه ای مات اکریلیک

مادر رنگ قهوه ای اکریلیک

وزن این مادر رنگ یک کیلوگرم می باشد. از خصوصیات مهم و مثبت این مادر رنگ قابل شستشو بودن آن است. به طوری که قابلیت صددرصد شستشو را دارا می باشد. به همین علت بهترین گزینه برای محیط های پر رفت و آمد می باشد. و  می توان در دیوارها و حتی در نماهای بیرونی ساختمان از آن بهره برد.

این رنگ را هم می توان با رنگ های اکریلیک ترکیب کرد. و هم می توان برای رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان استفاده کرد. چسبندگی، انعطاف پذيری و دوام بسیار خوبی دارد. یکی دیگر از خصوصیات این رنگ پوشش دهی بالای آن است که به راحتی ناهمواری ها و ترک های کوچک را محو می کند. استفاده از آن بسیار راحت بوده و برای رنگ آمیزی زمان کوتاهی را می توان با این رنگ صرف کرد. باب است. بوی کمی ایجاد می شود که بعد از مدت کوتاهی رفع می شود. برای رنگ آمیزی با این رنگ می توان از قلم مویی و یا غلطک استفاده کرد.  برای کسانی که به دلیل اثرات روحی، به تجدید رنگ منزل در هر 2 یا 3 سال علاقمندند، این رنگ بهترین انتخاب محسوب می‌شود. این مادر رنگ با تمام شرايط جوی ايران سازگار می باشد. و می توان در همه نقاط کشور از آن استفاده کرد.

 

 

 

مشخصات فنی

عمومی

نوع محصول
رنگ آکریلیک
میزان براقیت
مات
وزن
1 کیلوگرم
موارد مصرف
رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان و ترکیب با رنگ آکریلیک
حلال
آب
رنگ
قهوه ای
برند
شرکت رنگ نیپون و ایرانیان
رنگ اکریلیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021