منو

مادر رنگ زرد مات اکریلیک نیپون 1 کیلویی

4 ستاره
  • چسبندگی بالا
  • انعطاف بالا
  • پایداری و دوام مناسب
  • پوشش دهی بالا
  • قابل شستشو
موجودی: موجود نیست
####

برای جلوه زیبا دادن به محیط اطراف به خصوص دیوارها بهترین وسیله رنگ است. رنگ با تنوع بالایی که دارد می تواند برای سلیقه های مختلف شرایط مناسب را مهیا کند. رنگ ها دارای دسته بندی های مختلفی هستند. اصلی ترین دسته بندی رنگ ها ، دسته بندی از نظر ماده پایه می باشد. به این صورت است که رنگ ها به دو دسته رنگ های با پایه آب و رنگ های با پایه روغن تقسیم می شوند. مادر رنگ زرد اکریلیک با توجه به اینکه رنگ های اکریلیک پایه آب دارند.، رنگ با پایه آب محسوب می شود. در ادامه به معرفی مشخصات این مادر رنگ می پردازیم.

 

قبل از معرفی این محصول شما می توانید برای آشنایی بیشتر با چسب ها می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

آشنایی با انواع رنگ ها و مصارف آن ها ( رنگ های ساختمانی)

بررسی مشخصات مادر رنگ زرد اکریلیک نیپون

مادر رنگ زرد مات اکریلیک نیپون 1 کیلویی

مادر رنگ زرد اکریلیک نیپون

این محصول دارای وزن 1 کیلوگرمی می باشد،. که برای رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان و ترکیب با رنگ آکریلیک می توان از آن استفاده کرد. باین رنگ می توان سطوح گچ، بتون، سیمان، آجر و چوب را به راحتی رنگ آمیزی کرد. همان طور که می دانید حلال رقیق کننده رنگ های اکریلیک آب می باشد.

این رنگ قابلیت شستشو دارد. زمان زیادی برای خشک شدن نیاز ندارد. پوشش دهی بالایی دارد به طوری که ناهمواری های کوچک را به راحتی محو می کند. این رنگ قابلیت دریافت لایه رنگ های بیشتر را دارد. به طوری که می توان چندین لایه روی هم را اجرا کرد.

به وسیله قلم مویی و غلطک می توان به راحتی رنگ آمیزی را انجام داد. هنگام استفاده بوی بسیار کمی دارد ، که این بو هم بعد از مدت کوتاهی از بین می رود. این رنگ با تمام شرایط جوی کشور سازگاری دارد.

از نکات دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است . که مادر رنگ زرد اکریلیک نیپون چسبندگی، انعطافپذيری و دوام بسیار بالایی بر روی آجر، چوب، سطوح گچی و سیمانی دارد.

 

مشخصات فنی

عمومی

نوع محصول
رنگ آکریلیک
میزان براقیت
مات
وزن
1 کیلوگرم
موارد مصرف
رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان و ترکیب با رنگ آکریلیک
حلال
آب
رنگ
زرد (مات)
برند
شرکت رنگ نیپون و ایرانیان
رنگ ها

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021