منو

درزگیر اکریلیک صورتی AC600 آکفیکس

4 ستاره
  • چسبندگی بالا
  • قابل استفاده در تمام سطوح پرمنفذ
  • درزگیری اتصالات بین پنجره ها
موجودی: موجود نیست
####

استفاده از چسب امری است که معمولا بارها و بارها در زندگی هر کسی اتفاق می افتد. استفاده از چسب برای تعمیر،استحکام بخشیدن ،چسباندن و… می باشد که معمولا روی سطوح مختلف و برای کارهای مختلف چسب های زیادی طراحی و تولید شده است. درزگیر اکریلیک صورتی آکفیکس یکی از این موارد است که طراحی و تولید شده است تا بتواند برخی از نیازهای ما را برطرف کند. در اینجا ما با این نوع چسب آشنا خواهیم شد. پس با ما همراه باشید.

اکریلیک

از این چسب ها می توان برای کارهای دائم و موقت استفاده کرد.  چسب های اکریلیک در مدل های مختلفی طراحی  تولید می شوند که عبارتند از مایع ،خمیر و نوار. چسب های اکریلیک به  علت چسبندگی بالا و محکم جایگزین مناسبی برای پرچ می باشد و در اتصالات مکانیکی بسیار خوب عمل کند .
حلال این نوع چسب ها الکل می باشد.و در آب خاصیت حل پذیری ندارند. همچنین یکی دیگر از خصوصیات چسب های اکریلیک داشتن ویسکوزیته بالا است.
پایه اصلی چسب های اکریلیک رزین است که از پلیمرهای متیل اکریلیک یا اکریلیک ساخته شده اند. همه ما در زندگی عبارت “چسب فوری” را بارها شنیده ایم به علیت قابلیت چسبندگی بسیار بالا به عنوان چسب های فوری هم شناخته می شوند.

برای مطالعه بیشتر درباره چسب های اکریلیک کلیک کنید.

بررسی مشخصات و ویژگی های درزگیر اکریلیک صورتی

این درزگیر یک درزگیر اکریلیک چند منظوره است. که قابل استفاده در تمام سطوح پرمنفذ مانند آجر ، بتن ، چوب و غیره است. که برای  آب بندی و درزگیری اتصالات مصالح ساختمانی مختلف (چوب ، بتن ، آجر و غیره) و همچنین برای  درزگیری اتصالات بین پنجره ها ، دیوارها ، درها و غیره  و پر کردن شکاف در دیوارها و سقف ها بسیار مناسب می باشد.

رنگ آن صورتی است که پس از خشک شدن سفید می شود. که می توان از آن به عنوان یک شاخص زمان خشک شدن استفاده کرد.

برای خرید چسب AC604 Ultra Light کلیک کنید.

برای خریددرزگیر اکریلیک سیلیکونی AS606 کلیک کنید.

 

مشخصات فنی

عمومی

خاصیت رنگ پذیری
دارد.
خاصیت ضد آب
دارد.
حجم
310ml
برند
Akfix
چسب اکریلیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021