منو

فرز آهنگری رونیکس 180 میلیمتر مدل 3230

4 ستاره
  • دارای موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی
  • مجهز به بلبرینگ های ضد غبار
  • دارای کلید ضد غبار
  • دارای دسته جانبی ارگونومیک
  • طراحی منحصر به فرد در قسمت پروانه ای آرمیچر
موجودی: موجود نیست
####

فرزها از پر طرفدارترین و پر کاربردترین انواع ابزارآلات برقی می باشد. کارایی بالای این محصول باعث شده در اکثر صنایع و مشاغل مورد استفاده قرار گیرد. به طوری که نداشتن فرز کاری پیش نخواهد رفت. از این ابزار برای برش فلزات ، برش سنگ ها و موارد دیگر استفاده می شود. یکی دیگر از کارایی های این محصول ساییدن سطح مورد نظر و یکدست کردن آن است.
شرکت های زیادی در تولید فرز وارد بازار شده اند. که هرکدام از این شرکت ها برای باقی ماندن در رقابت ، در طراحی و تولید ابزارآلات با کیفیت و متنوع از جمله فرزها در تکاپو هستند. شرکت رونیکس یکی از این تولید کننده ها می باشد که با تولید ابزار با کیفیت با قیمت مناسب توانسته مشتریان زیادی داشته باشد.
رونیکس فرزهای گوناگونی با کارایی های متفاوت تولید کرده است. یکی از این محصولات فرز آهنگری رونیکس است. که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برای آشنایی بیشتر با فرزها و انواع آن کلیک کنید.

مشخصات فرز آهنگری رونیکس

فرز آهنگری رونیکس 180 میلیمتر مدل 3230

فرز آهنگری رونیکس 180 میلیمتر مدل 3230

این محصول دارای یک موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی است که برای انجام کاربری های طولانی مدت و پرفشار برش و سایش بسیار مناسب است. این مدل فرز رونیکس از آرمیچر و بالشتک های صنعتی دارای بالاترین کیفیت سیم پیچی با استاندارد CE استفاده می کند. همچنین برای جلوگیری از استهلاک زودرس دستگاه با بلبرینگ های ضد غبار تجهیز شده است.این محصول برای کارهای آهنگری, تاسیسات, ساختمانی, عمومی صنعتی مناسب است.

همچنین برای بهبود گردش هوا داخل دستگاه و همچنین افزایش عمر مفید. موتور یک طراحی منحصر به فرد در قسمت پروانه ای آرمیچر انجام گرفته است. همچنین این محصول دارای کلید ضد غبار مطابق با استاندارد TUV و کابل 4 متری با مقاومت بالا با استاندارد VDE آلمان است. دسته جانبی ارگونومیک دارد. توان موتور این محصول 2200 وات می باشد. قطر صفحه برش 180 میلیمتر، همچنین سرعت در حالت آزاد و بی باری فرز آهنگری رونیکس، 8200 دور در دقیقه است. (تعداد دوری که دستگاه در حالت آزاد در یک دقیقه می چرخد.)

برای خرید فرز سوپر آهنگری رونیکس 180 میلیمتر مدل 3210 کلیک کنید.

برای خرید فرز آهنگری بوش GWS24-180H کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

مناسب برای
فلز
وزن
5.8 کیلوگرم
توان
2200 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
قطر صفحه برش
180 میلیمتر
سرعت در حالت آزاد و بی باری
8200 دور در دقیقه
دسته جانبی ارگونومیک
دارد.
قفل سوئیچ
ندارد.
قابلیت کنترل سرعت
ندارد.
قابلیت برش با زاویه
دارد.
حفاظ
دارد.
طول کابل
4 متر
برند
رونیکس - Ronix
ساخت
چین
فرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021