منو

فرز سوپر آهنگری رونیکس 180 میلیمتر مدل 3210

4 ستاره
  • دارای موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی
  • مجهز به بلبرینگ های ضد غبار
  • دارای کلید ضد غبار
  • دارای دسته جانبی ارگونومیک
  • طراحی منحصر به فرد در قسمت پروانه ای آرمیچر
  • دارای دسته کلید گردان 180 درجه جهت کار در زوایای مختلف
موجودی: موجود نیست
####

فرزها از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع ابزارآلات برقی می باشد. کارایی بالای این ابزار باعث شده در اکثر صنایع و مشاغل مورد استفاده قرار گیرد. به طوری که با نداشتن فرز کاری پیش نخواهد رفت. از این ابزار برای برش فلزات ، برش سنگ ها و موارد دیگر استفاده می شود. یکی دیگر از کارایی های این محصول ساییدن سطح مورد نظر و یکدست کردن آن است.
شرکت های زیادی در تولید فرز وارد بازار شده اند. که هرکدام از این شرکت ها برای باقی ماندن در رقابت ، در طراحی و تولید ابزارآلات با کیفیت و متنوع و نوین از جمله فرزها در تکاپو هستند.  همانند شرکت هایی مانند بوش ، ماکیتا ، توسن ، نک ، ان ای سی ، رونیکس و …  . شرکت رونیکس یکی از این تولید کننده ها می باشد که با تولید ابزار با کیفیت با قیمت مناسب توانسته مشتریان زیادی داشته باشد.
رونیکس فرزهای گوناگونی با کارایی های متفاوت تولید کرده است. یکی از این محصولات فرز سوپر آهنگری رونیکس است. که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برای آشنایی بیشتر با فرزها و انواع آن کلیک کنید.

بررسی مشخصات فرز سوپر آهنگری رونیکس

فرز سوپر آهنگری 180 میلیمتر مدل 3210

فرز سوپر آهنگری 180 میلیمتر مدل 3210

این فرز آهنگری دارای موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی می باشد.که برای انجام کاربری های طولانی مدت و پرفشار برش و سایش بسیار مناسب است. همچنین قسمت پروانه آرمیچر آن طراحی منحصر به فردی دارد.  که جهت بهبود گردش هوای داخل دستگاه و افزایش عمر مفید موتور بسیار موثر است.  از آرمیچر و بالشتک های صنعتی با بالاترین کیفیت سیم پیچی اتوماتیک مطابق با استاندارد CE اروپا در آن استفاده شده است. بلبرینگ های این فرز ضد غبار NSK جهت جلوگیری از استهلاک زودرس دستگاه  هستند  . به کلید ضد غبار با کیفیت مطابق با استاندارد CE مجهز شده است . همچنین دسته جانبی ارگونومیک دارد. کابل این محصول 4 متری مقاوم مطابق با استاندارد VDE آلمان است. دارای قابلیت سافت استارت می باشد.  همچنین دارای دسته کلید گردان 180 درجه جهت کار در زوایای مختلف است.

این فرز توان بالایی دارد. توان این محصول 2400 وات است. ولتاژ آن 220 ولت و فرکانس 50 هرتز است. سرعت آن در حالت آزاد 8000 دور در دقیقه است. قطر صفحه برش 180 میلی متری دارد.

برای خرید فرز آهنگری 180 میلیمتر رونیکس مدل 3231 کلیک کنید.

برای خرید فرز آهنگری آروا مدل 5504 با موتور قدرتمند 2600 واتی کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

مناسب برای
فلز
وزن
5.2 کیلوگرم
توان
2400 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
قطر صفحه برش
180 میلیمتر
سرعت در حالت آزاد و بی باری
8000 دور در دقیقه
دسته جانبی ارگونومیک
دارد.
قفل سوئیچ
ندارد.
قابلیت کنترل سرعت
ندارد.
طول کابل
4 متر
برند
رونیکس - Ronix
ساخت
چین
فرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021