منو

فرز سوپر سنگبری رونیکس مدل 3220

4 ستاره
  • دارای موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی
  • مجهز به بلبرینگ های ضد غبار
  • دارای کلید ضد غبار
  • دارای دسته جانبی ارگونومیک
  • طراحی منحصر به فرد در قسمت پروانه ای آرمیچر
  • دسته کلید گردان 180 درجه جهت کار در زوایای مختلف
  • دارای قابلیت سافت استارت
موجودی: موجود نیست
####

ابزارآلات برقی بسیار متنوعی وجود دارد که کارایی های زیادی دارند . در این بین  فرز ها به دلیل کارایی بسیاری که دارند ، نیاز ضروری بسیاری از مشاغل هستند. در نتیجه از سایر ابزار برقی تمایز پیدا می کند . به طوری که در اکثر فعالیت های مشاغل مربوط به ساختمان ، آهنگری ، تاسیسات و صنعتی داشتن فرز بسیار مهم حیاتی به نظر می رسد. از این ابزار برای برش فلزات ، برش سنگ ها و موارد دیگر استفاده می شود. همچنین برای جدا کردن زائده از سطح مورد نظر بهترین وسیله است.
شرکت های زیادی دست به تولید فرز زده اند. که هرکدام از این شرکت ها برای باقی ماندن در رقابت با سایر برندها  ، در طراحی و تولید ابزارآلات با کیفیت و متنوع از جمله فرزها در تکاپو هستند. شرکت رونیکس یکی تولید کننده های ابزار آلات می باشد که با تولید ابزار با کیفیت و با قیمت مناسب توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. و توانسته بخش عمده ای از بازار ابزار آلات را به خود اختصاص دهد.
رونیکس فرزهای گوناگون با کارایی های متفاوت تولید کرده است. یکی از این محصولات فرز سوپر سنگبری رونیکس است. که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برای آشنایی بیشتر با فرزها و انواع آن کلیک کنید.

بررسی مشخصات فرز سوپر سنگبری رونیکس 

فرز سوپر سنگ بری رونیکس مدل 3220

فرز سوپر سنگ بری رونیکس مدل 3220

این فرز با توجه به داشتن موتور قدرتمند و گیربکس صنعتی .برای انجام کارهای طولانی مدت و پر فشار برش و همچنین سایش بسیار مناسب است. در این محصول  از آرمیچر و بالشتک های صنعتی با بالاترین کیفیت سیم پیچی اتوماتیک مطابق با استاندارد CE استفاده شده است. همچنین از دیگر خصوصیات این محصول می توان به این نکته اشاره کرد . که برای جلوگیری از استهلاک زودرس دستگاه به بلبرینگ های ضد غبار NSK مجهز شده است.دارای کلید ضد غبار با کیفیت بر اساس استاندارد CE و همچنین دسته جانبی ضد لرزش ارگونومیکدسته کلید گردان 180 درجه جهت کار در زوایای مختلف.  و کابل 4 متری مقاوم مطابق با استاندارد VDE آلمان است.

این محصول طراحی منحصر به فردی در قسمت پروانه ای آرمیچر خود دارد که برای گردش بهتر هوا داخل دستگاه و همچنین افزایش عمر مفید موتور بسیار موثر است. دارای قابلیت سافت استارت می باشد.

برای خرید فرز سنگبری رونیکس 230 میلیمتر مدل 3240 کلیک کنید.

برای خرید فرز سنگبری آروا مدل 5534 کلیک کنید.

برای مشاهده مشخصات فرز سنگ بری بوش مدل GWS 22-230 H کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

مناسب برای
سنگ
وزن
5.2 کیلوگرم
توان
2400 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
قطر صفحه برش
230 میلیمتر
سرعت در حالت آزاد و بی باری
6000 دور در دقیقه
دسته جانبی ارگونومیک
دارد.
قفل سوئیچ
ندارد.
قابلیت کنترل سرعت
ندارد.
قابلیت برش با زاویه
دارد.
حفاظ
دارد.
طول کابل
4 متر
برند
رونیکس - Ronix
ساخت
چین
فرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021