منو

مینی فرز ماکیتا مدل M9510

4 ستاره
  • دارای عایق دوبل
  • دارای دسته کمکی برای لرزش کم تر
  • قابل استفاده برای فلزات و مواد سنگی
موجودی: موجود نیست
####

مینی فرز ماکیتا M9510 یکی از بهترین مینی فرز های موجود در بازار . مینی فرزها یکی از ابزارهای پرکاربرد و پر استفاده بازار ابزار می باشد که  در کارهای ساختمانی و کارگاهی قابلیت استفاده دارند. مینی فرزها در مقایسه با فرزها ابعاد کوچکتر و وزن کمتری دارند. و برای کارهای ظریف تر مورد استفاده قرار می گیرند. مینی فرزها گزینه مناسبی برای کارهای خانگی و کارگاه های کوچک می باشد.

نقد و بررسی مینی فرز ماکیتا M9510

مینی فرز ماکیتا مدل M9510

ماکیتا از تولید کنندگان ابزار آلات ساختمانی و صنعتی با تولید ابزار آلات با کیفیت بالا توانسته خود را به عنوان یک برند معتبر به جهانیان معرفی کند . و همواره مشتریان را به استفاده از ابزار تولیدی خود ترغیب کند. در ادامه با یکی از مینی فرزهای تولیدی ماکیتا آشنا خواهیم شد. با ما باشید.

از این ابزار برای برش و ساب سطوح مختلف به خصوص فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل مینی فرز ماکیتا دارای موتوری با توان 850 وات می باشد که ولتاژ ورودی آن 220 ولت می باشد. قطر صفحه برشی که در این مینی فرز مورد استفاده قرار می گیرد. دارای 115 میلی متر می باشد و حداکثر ضخامت صفحه سنگ 6.4 میلی متر است. این محصول شرکت ماکیتا دارای سرعت گردش 11000 دور در دقیقه در حالت آزاد و بی باری می باشد.

برای افزایش ایمنی این محصول در آن از سیستم عایق دوبل استفاده شده است. طراحی سبک و خوش دست این مینی فرز به صورتی است. که کاربر به راحتی می تواند از آن استفاده کند. همچنین برای تسلط بیشتر کاربر و لرزش کمتر یک دسته کمکی برای محصول در نظر گرفته شده است. که در دو سمت چپ و راست قابلیت نصب دارد.

برای جلوگیری از پرتاب براده ها محصول دارای حفاظ سنگ می باشد. وزن این مینی فرز 2 کیلوگرم می باشد که کاربر در هنگام استفاده های طولانی خستگی کمتری متحمل می شود و همچنین جابجایی آن برای کاربر راحت تر است.

اگر به دنبال محصولی مشابه هستید خریدمینی فرز ماکیتا مدل 9557HNG به شما پیشنهاد میکنیم ، و یااگر کلا به دنبال برند ماکیتا نیستید میتوانید خرید مینی فرز رونیکس مدل 3160  مشاهده نمایید .

 

 

مشخصات فنی

عمومی

وزن
2 کیلوگرم
توان
850 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حال بی باری
11000 دور در دقیقه
قطر صفحه
115 میلی متر
برند
ماکیتا - Makita
فرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021