منو

چسب سیلیکون یونیورسال تایتان

4 ستاره
  • چسب سیلیکونی مقاوم
  • قدرت چسبندگی بسیار بالا
  • ساخت ترکیه
موجودی: موجود نیست
####

معرفی چسب سیلیکون یونیورسال تایتان

انواع چسب های سیلیکونی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این چسب ها که در میان مردم به چسب آکواریومی معروف هستند؛ کاربرد های گسترده ای دارند. به عنوان مثال چسب چسب سیلیکون یونیورسال تایتان را میتوان در همه محیط ها استفاده نمود. از مهم ترین کاربرد های این چسب آکواریومی برای درزگیری و آببندی است. به عنوان مثال برای رفع ترک ها و شکستگی های شیشه و آینه، میتوانید از این محصولات استفاده کنید. چرا که رنگ شفاف و بافت سبک آن، آثار شکستگی را محو خواهد کرد. علاوه بر آن از چسب سیلیکونی تیتان میتوانید برای درزگیری انواع لوله های آب استفاده کنید. در حقیقت با استفاده از این چسب تمام نشتی برطرف خواهد شد. و دیگر نیازی به تعویض لوله ها نخواهید داشت.

"<yoastmark

این چسب مقاومت بالایی در برابر فشار و دماهای بالا نشان میدهد. لذا می توان از آنها در هر محیطی بهره گرفت. استحکام چسب تیتان مدل یونیورسال حتی در مواجه با اشعه فرابنفش نیز کاهش نمیابد. به همین دلیل می توان از آن در محیط هایی که در معرض uv قرار دارند نیز استفاده کرد. برخی نیز نگران حملات قارچ ها و کپک ها، و پوسیدگی چسب در محیط های مرطوب هستند. نماتولز به شما اطمینان میدهد چسب آکواریومی یونیورسال مقاومت کامل در برابر قارچ ها و کپک ها دارند. همین ویژگی استفاده از این محصول برای رفع شکستگی های کاسه روشویی و سینک را مناسب نموده است.

از چسب یونیورسال برای اتصال موارد زیر می توانید استفاده کنید.

چوب

فلز

پلاستیک

شیشه

کاشی

سرامیک و چینی

لوله‌کشی

مصالح ساختمانی

توجه

قبل از استفاده از چسب آکواریومی تایتان مدل یونیورسال سطح را کاملا تمیز کنید. تا بالاترین کارایی را از محصول شاهد باشید. در غیر این صورت دچار مشکل خواهید شد. در ضمن بهتر است بلافاصله بعد از استفاده از چسب آکواریوم تمامی اضافه های آن را پاک کنید. که ظاهر زیبایی داشته باشد. بعد از خشک شدن چسب مقدار اضافی ان تنها با نیروی مکانیکی کنده خواهد شد.اگر قصد خرید چسب اکواریومی دارید میتوانید از لینک درج شده استفاده کنید. و انواع چسب ها را با تحلیل های مربوط به هر کدام ببینید. تا بهترین محصول را تناسب با نیاز خود انتخاب کنید. همچنین اگر تمایل به خرید یک چسب سلیکونی برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی دارید میتوانید از چسب سلیکونی حمام و کابینت آکفیکس بهره بگیرید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم
280 میلی لیتر
وزن
340 گرم
نوع بسته بندی
سیلندری
مقاومت در برابر
uv - قارچ - کپک - گرما
چسب سیلیکون

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021