منو

چسب سیلیکونی پلی فیکس تایتان

4 ستاره
  • چسب سیلیکونی مقاوم
  • قدرت چسبندگی بسیار بالا
  • مقاومت در برابر گرما و اشعه
موجودی: موجود نیست
####

چسب سیلیکونی تایتان مدل پلی فیکس یکی از بهترین چسب های آکواریومی تک جزئی است. این محصول خاصیت الاستیک خود را برای همیشه حفظ خواهد کرد. لذا انتخابی ایده آل برای درزگیری و آببندی انواع سطوح محسوب می شود. برند ترکیه اب تیتان ارائه دهنده یکی از بهترین چسب های سیلیکونی است. از این محصولات برای تثبیت و درزگیری انواع شیشه، پنجره، ویترین و کابینت مورد استفاده قرار میگیرد. اگر نیاز به درزگیری و آب بندی در سرویس های بهداشتی یا حمام دارید، چسب آکواریومی تیتان گزینه ایده الی محسوب می شود. هر چند تمام مواد سلیکونی از جمله چسب آکواریومی تیتان غیر قابل رنگ کردن است. اما برند تیتان این محصول را در رنگ های مختلف عرضه میکند. تا شما بتوانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید کنید.

چسب سیلیکونی تیتان مدل پلی فیکس

طریقه مصرف چسب سیلیکونی تایتان مدل پلی فیکس

به طور کلی می توان از این چسب مقاوم بر روی اکثر محیط ها استفاده کرد. اما باید توجه داشت قبل از استفاده از محصول محیط مورد نظر را خوب تمیز کنید. تا عاری از هرگونه آلودگی، چربی، زنگ زدگی و … باشد. سپس سر کارتریج را ببرید. و ان را به نازل متصل نمایید.  و با زاویه ۴۵ درجه وارد محل درز کنید. دقت کنید چسب اکواریومی تایتان مدل پلی فیکس بسیار قوی است. و قبل از اینکه لایه بندی اولیه انجام شود می توانید مقدار اضافه آن را از روی سطح پاک کنید. اما بعد از خشک شدن چسب تنها با روش های مکانیکی میتوان آن را جدا کرد.

توجه

دمای مناسب برای نگهداری از انواع چسب های سیلیکونی در حدود دمای اتاق است. و اگر در شرایط مطلوب نگهداری شوند تا یک سال قابل استفاده هستند. اما باید دقت کنید که استفاده از چسب های سیلیکونی بر روی محیط های خیس و مرطوب کارایی آنها را کاهش میدهد. در ضمن دقت کنید که چسب سیلیکونی تایتان مدل پلی فیکس دارای خاصیت اسید است‌. لذا استفاده از آن بر روی محیط های آهکی مانند گچ و بتن باعث تخریب خواهد شد. همچنین از استفاده از چسب های اسیدی بر روی فلزاتی نظیر مس و نقره و مواد طبیعی مانند مرمر و گرانیت بپرهیزید. اگر قصد خرید یک محصول برای اب بندی را دارید میتوانید از محصولات فوق العاده تایتان استفاده کنید.

اگر شما به دنبال خرید چسب سیلیکونی خنثی هستید پیشنهاد میکنم به خرید چسب سیلیکونی مراجعه کنید . و یا خرید چسب سیلیکونی خنثی ۹۰۵ N کلیک نمایید

مشخصات فنی

عمومی

وزن
280 گرم
حجم
250 میلی لیتر
نوع بسته بندی
سیلندری
چسب سیلیکون

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021