منو

چسب پلی اورتان سیکا Sikaflex-124

4 ستاره
  • مناسب برای برای چسباندن آینه ها
  • قدرت بالا برای چسباندن فوری
  • گیرایی لحظه ای
  • چسبندگی عالی روی اکثر سطوح
موجودی: موجود نیست
####

می دانیم که چسب ابزاری پر کاربرد و مهم در زندگی امروزه است. مصارف و کاربردهای مختلف از جمله  چسباندن سطوح مختلف .درزگیری، و پرکردن فضای خالی بین سطوح گویای اهمیت آن است. معمولا برای  انجام هر کاری ما نیازمند یک اطلاعات اولیه در مورد ابزار و وسایلی که مورد استفاده قرار می دهیم، هستیم . استفاده از چسب مخصوص متناسب با مصرف ،نیازمند اطلاعات اولیه می باشد.  اگر انتخاب چسب ما صحیح نباشد، مطمئنا ما به نتیجه مطلوبی نخواهیم رسید. امروزه با برند های مختلفی ،چسب ها و درزگیرهای مختلفی طراحی و تولید می شوند. یکی از این برندها، سیکا می باشد . که محصولات باکیفیتی هستند. که محبوبیت خاصی بین مصرف کنندگان دارد.  چسب پلی اورتان سیکا نیز از محصولات این برند می باشد که در ادامه آن را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس با ما باشید.

چسب پلی اورتان یا همان  چسب های( PU (Polyurethane  از دسته پلیمرها هستند.
چسب ها روی سطوح مختلفی کاربرد دارند مانند سنگ،سرامیک،پلاستیک،چوب و شیشه و چندین مورد دیگر . از خصوصیات و ویژگی های مهم این محصولات مقاومت بالا در برابر رطوبت است که همین باعث می شود از آن در آب بندی و پر کردن درزها استفاده کنیم.از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به مقاومت در برابر رطوبت و نور خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با چسب های پلی اورتان کلیک کنید.

بررسی مشخصات چسب پلی اورتان سیکا

این محصول یک چسب پلی اورتان است. که برای چسباندن آینه ها به صورت عمودی به سطوحی مانند دیوار گچ ، دیوار خشک نقاشی شده ، بتن ، چوب ، آجر ، کاشی و فولاد رنگ شده  طراحی شده است.همچنین می تواند در قالب های کف ، آستانه درها و مصالح ساختمانی سبک استفاده شود.
از ویژگی های این محصول می توان به این موارد اشاره کرد:
قدرت عالی برای چسباندن فوری و گیرایی لحظه ای. چسبندگی عالی روی اکثر سطوح . همچنین کمتر از سایر چسب های آینه ای به استفاده از مواد نیاز دارد.

 

برای مشاهده مشخصات چسب درزگیر سیکا Sikaflex-211 کلیک کنید.

 

مشخصات فنی

عمومی

حجم
300ml
شکل بسته بندی
کارتریج
بو
بوی کمی دارد.
سطوح قابل استفاده
دیوار گچ ، دیوار خشک نقاشی شده ، بتن ، چوب ، آجر ، کاشی و فولاد رنگ شده.
برند
سیکا Sika
ساخت
USA
رنگ محصول
خاکستری
چسب پلی اورتان

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021