منو

اینورتر جوشکاری رونیکس RH-4600

4 ستاره
  • دارای سیستم قطع کن محافظتی در برابر حرارت
  • قابلیت تنظیم میزان قوس الکتریکی
  • استفاده از فناوری روز دنیا IGBT
  • مقاوم در برابر ضربه
موجودی: موجود نیست
####

اینورتر 4600 یکی از محصولات شرکت رونیکس می باشد. که برای فعالیت های جوشکاری طراحی و تولید شده است. منبع تغذیه اینورتر می تواند جریان بالایی برای جوشکاری تامین کند.
اینورتر در مقایسه با دستگاه جوش ترانسفورماتور حجم کمتر  و وزن کمتر و  مصرف برق بسیار کمتری دارد. اینورترها به علت وزن کم و ابعاد کوچک قابلیت حمل دارند. و به راحتی در مکان های مختلف ، می توانند مورد استفاده قرار گیرند.در ادامه اینورتر جوشکاری رونیکس را به شما معرفی خواهیم کرد.

مشخصات اینورتر جوشکاری رونیکس

اینورتر جوشکاری رونیکس RH-4600 

برای جوش بهتر ، نفوذ بیشتر ، کاهش مصرف انرژی و همچنین مقاومت. و مگنتیک قطعات ،افزایش کارآمدی دستگاه ،فرکانس سوئیچینگ مافوق صوت و در نتیجه کاهش شدید آلودگی صوتی ، از فناوری و سیستم IGBT استفاده می کند. بدنه محصول بسیار محکم و ضد ضربه می باشد.

نمایشگر دیجیتال آمپر دارد که هدف از تعبیه آن سهولت تنظیم دقیق جریان و نمایش خروجی واقعی دستگاه می باشد. سیستم قطع کن محافظتی در برابر حرارت و افزایش دما ،  یا همان ترموسوویچ دارد. قابلیت تنظیم میزان قوس الکتریکی دارد که در اصطلاح به آن سیستم Arc Force گفته می شود. برای راحتی کار با الکترود های جوشکاری مختلف و متنوع ، در این دستگاه قابلیت ضد چسبندگی یا همان Anti Stick به کار رفته است. این دستگاه اینورتر کارایی بسیار بالایی دارد، استفاده از این محصول باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود، به علت ابعاد کوچک و وزن مناسب قابلیت حمل را دارد. ، همچنین جوش یکنواخت و میزان ولتاژ بی باری بالایی دارد. از دیگر خصوصیت ها این دستگاه اینورتر جوشکاری می توان به قابلیت جوشکاری تا الکترود 3 و جوشکاری مقطعی با الکترود 4 اشاره کرد.

توان این محصول 9.4 کیلو ولت آمپر است و ولتاژ ورودی 220 ولت دارد. چرخه عملکرد 60 % دارد. و همچنین ولتاژ بی باری اینورتر 4600 رونیکس 70 ولت می باشد. برق مورد نیاز دستگاه هم تک فاز می باشد.

برای خریداینورتر جوشکاری توسن 1416I کلیک کنید.

برای خرید اینورتر جوشکاری رونیکس مدل RH-4618 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
8.5 کیلوگرم
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50/60 هرتز
نوع جوشکاری
MMA (الکترود)
برق مورد نیاز دستگاه
تک فاز
نوع جریان
DC
سیستم الکترونیکی
IGBT
جریان خروجی
10-200 آمپر
چرخه کاری (duty cycle)
60%
برند
رونیکس-Ronix
اینورتر جوشکاری

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021