منو

اینورتر جوشکاری توسن 1420IX

4 ستاره
  • خروجی 210 آمپر واقعی
  • قابلیت جوشکاری با انواع الکترود آلیاژی
  • استفاده از فناوری روز دنیا IGBT
  • مجهز به کلید برق با کیفیت مدل سلکتوری
موجودی: موجود نیست
####

اینورتر جوشکاری توسن دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی هستند. که انتخاب بسیاری از استفاده کنندگان از این ابزار است. همانطور که می دانید کیفیت ابزار تولیدی شرکت توسن به کیفیت ابزارآلات تولیدی شرکت های معتبری مانند متابو و بوش نمی رسد ولی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول انتخاب بسیاری از استفاده کنندگان ابزار آلات می باشد. در ادامه قصد داریم بیشتر در مورد اینورتر جوشکاری توسن 1420IX صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات اینورتر جوشکاری توسن 1420IX

اینورتر جوشکاری توسن 1420IX

اینورتر 1420IX توسن با فناوری IGBT به منظور کاهش اتلاف توان و راندمان بالاتر طراحی و تولید شده است. قابلیت کار مداوم (با الکترود سایز 4) تا جریان 160 آمپر و همچنین  کار با دیوتی سایکل 60 درصد برای حداکثر جریان (210 آمپر) را دارد.

دارای 3 برد مجزا برای عملکرد بهتر ابزار می باشد. می توان آن را به ژنراتور متصل کرد. همچنین می توان میزان قوس جوشکاری یا همان Arc Force را تنظیم کرد. امکان جوشکاری با انواع الکترود آلیاژی را دارد. به کلید برق با کیفیت مدل سلکتوری تجهیز شده است.  برای  تهویه کامل بردهای الکترونیکی بدنه این محصول با عایق بندی مناسبی تولید شده است. نمایشگر دیجیتالی دارد که کاربر می تواند میزان و مقدار آمپر خروجی را روی آن مشاهده کند.

این دستگاه اینورتر تولیدی توسن بدنه فلزی با کیفیت و مقاومی دارد. کابل برق 3 متری (سایز 4) با روکش ضخیم دارد.

این ابزار پیشرفته ترین سیستم IGBT را دارا می باشد که دارای کیفیت بالا ، تک ترانزیستور، عکس العمل دینامیک سریع و جریان خروجی قدرتمند و واقعی می باشد. چرخه کاری ( duty cycle ) این اینورتر جوشکاری ،  شصت درصد می باشد.

همچنین از نکات دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که با دارا بودن ویژگی هایی مثل کنترل قدرت و حفاظت بار،این مدل اینورتر جوشکاری توسن میتواند به بارهای اضافی مقابله کند.

برای خریداینورتر جوشکاری توسن 1416I کلیک کنید.

 

مشخصات فنی

عمومی

وزن
9 کیلوگرم
ولتاژ
220 ولت
برق مورد نیاز دستگاه
تک فاز
نوع جریان
DC
سیستم الکترونیکی
IGBT
جریان خروجی
10 الی 210 آمپر
چرخه کاری (duty cycle)
60 درصد
برند
توسن - Tosan
اینورتر جوشکاری

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021