منو

اینورتر جوشکاری رونیکس مدل RH-4618

4 ستاره
  • دارای سیستم قطع کن محافظتی در برابر حرارت
  • قابلیت تنظیم میزان قوس الکتریکی
  • استفاده از فناوری روز دنیا IGBT
  • مقاوم در برابر ضربه
موجودی: موجود نیست
####

بررسی مشخصات و ویژگی های اینورتر جوشکاری رونیکس RH-4618

اینورتر جوشکاری رونیکس مدل RH-4618

این محصول یکی از محصولات شرکت رونیکس می باشد. که برای جوشکاران طراحی و تولید شده است. منبع تغذیه اینورتر می تواند جریان بالایی برای جوشکاری تامین کند.
اینورتر در مقایسه با دستگاه جوش ترانسفورماتور حجم و وزن و مصرف برق بسیار کمتری دارد. اینورترها به علت وزن کم و ابعاد کوچک قابلیت حمل دارند.
دستگاه اینورتر جوشکاری رونیکس RH-4618 دارای سیستم قطع کن محافظتی در برابر حرارت است که اصطلاحا به آن ترموسوویچ می گویند. می توان برای روشن کردن و راه اندازی این محصول از ژنراتور برق استفاده کرد. در این دستگاه نمایشگر دیجیتال به کار رفته است که به کاربر کمک می کند، جریان را به صورت دقیق تنظیم کند و مقدار واقعی خروجی را مشاهده کند. قابلیت ARC Force دارد. یعنی می توان قوس الکتریکی را تنظیم کرد.

برای راحتی کار با الکترودهای جوشکاری مختلف ، قابلیت ضد چسبندگی AntiStick در آن به کار رفته است. از دیگر خصوصیات این محصول می توان به  کارایی بالا، صرفه جویی در مصرف برق، قابل حمل بودن ، جوش یکنواخت و میزان ولتاژ بی باری بالا اشاره کرد. این محصول دارای طراحی منحصر به فردی در بدنه می باشد، که یک دستگاه با بدنه مستحکم و ضد ضربه ساخته است.

از اقلام همراه اینورتر 4618 می توان به  کیف MBC مقاوم در برابر ضربه ، بند رو دوشی برای  استفاده در شرایط مختلف کاری، اشاره کرد. همچنین به این نکته هم باید اشاره کرد. که این اینورتر دارای سیستم تنظیم هوشمند قطر الکترود بدون نیاز به تنظیم آمپر خروجی است.

این اینورتر جوشکاری رونیکس از فناوری روز دنیا IGBT استفاده می کند ، که مزایایی به همراه دارد. که در ادامه به آنها می پردازیم :

از مزایای این فناوری می توان به جوش بهتر ، نفوذ بیشتر ، کاهش مصرف انرژی و همچنین مقاومت. و مگنتیک قطعات ،افزایش کارآمدی دستگاه ،فرکانس سوئیچینگ مافوق صوت و در نتیجه کاهش شدید آلودگی صوتی اشاره کرد.

برای خریداینورتر جوشکاری توسن 1420IX کلیک کنید.

 

مشخصات فنی

عمومی

وزن
3.9 کیلوگرم
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
نوع جوشکاری
MMA (الکترود)
برق مورد نیاز دستگاه
تک فاز
نوع جریان
DC
سیستم الکترونیکی
IGBT
جریان
180 آمپر
چرخه کاری (duty cycle)
60%
برند
رونیکس-Ronix
ابزار برقی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021