منو

اینورتر جوشکاری توسن 1416I

4 ستاره
  • مجهز به فن دور بالا
  • قابلیت جوشکاری با انواع الکترود آلیاژی
  • استفاده از فناوری روز دنیا IGBT
  • مجهز به سیسنم Anti-Stick
موجودی: موجود نیست
####

اینورتر جوشکاری توسن

شرکت توسن ، یکی از تولید کنندگان معتبر ابزارآلات مختلف می باشد. توسن تولیدات متنوع و مختلفی دارد. یکی از این تولیدات ، تولید اینورتر جوشکاری توسن 1416I می باشد. که با تولید اینورترهای با کیفیت توانسته سهمی در بازار ابزار مربوط به جوشکاری داشته باشد. در ادامه با یکی از این اینورترها بیشتر آشنا خواهیم شد.

بررسی اینورتر جوشکاری توسن

اینورتر جوشکاری توسن 1416I
این اینورتر دارای وزن 4.8 کیلوگرم است که محصولی قابل حمل می باشد و  در شرایط مختلف و مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد. خروجی این دستگاه 160 آمپر واقعی می باشد. از فناوری IGBT در طراحی آن استفاده شده است که باعث کاهش اتلاف توان و راندمان بالاتر می شود. مجهز به فن دور بالا (24 ولت) می باشد. از خصوصیات این محصول می توان به قابلیت کار مداوم ( با الکترود سایز 4) تا جریان 160 آمپر و همچنین قابلیت کار مداوم با چرخه کاری 35 درصد برای حداکثر جریان (160آمپر) اشاره کرد.

با این اینورتر می توان با انواع الکترود آلیاژی جوشکاری کرد. می توان آن را به ژنراتور وصل کرد. نمایشگر دیجیتالی دارد که کاربر می توان اندازه آمپر دقیق خروجی را روی آن مشاهده کند. دارای بدنه ی مقاوم و ارگونومیک به منظور تهویه و خنک کاری بردهای الکترونیکی می باشد. سیستم Anti-Stick دارد که از چسبندگی الکترود به قطعه کار جلوگیری می کند. بدنه و پنل جلو و عقب این دستگاه فلزی و  با کیفیت و مقاوم است.  کابل برق دو متری با روکش ضخیم دارد.  به همراه این دستگاه  4 متر کابل انبر جوشکاری و 2 متر کابل انبر اتصال (سایز 12) با روکش ضخیم می باشد.

این دستگاه اینورتر توسن پلاس قابلیت کار مداوم با الکترود سایز 3 تا جریان 100 آمپر را دارد و همچنین  قابلیت کار با چرخه کاری 35 درصد برای حداکثر جریان 160 آمپر دارد.

اینورتر جوشکاری توسن 1416I ، استانداردهای CE و EMC را دارا می باشد.

 

برای خرید اینورتر جوشکاری رونیکس مدل RH-4618 کلیک کنید.

برای خریداینورتر جوشکاری توسن 1420IX کلیک کنید.

برای خریداینورتر جوشکاری رونیکس RH-4600 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
4.8 کیلوگرم
ولتاژ
220 الی 230 ولت
جریان ورودی
160 آمپر
برق مورد نیاز دستگاه
تک فاز
نوع جریان
DC
سیستم الکترونیکی
IGBT
جریان خروجی
30 الی 160 آمپر
چرخه کاری (duty cycle)
35 درصد
برند
توسن - Tosan
اینورتر جوشکاری

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021