منو

اور فرز نجاری ماکیتا مدل 3601B

4 ستاره
  • موتور قدرتمند 930 واتی
  • قابلیت تنظیم عمق برش
  • طراحی ارگونومیک
  • دقت بالا
موجودی: موجود نیست
####

اور فرزها ابزاری مناسب برای برش و انواع امور مربوط به چوب مانند هم تراز کردن دو یا چند قطعه چوبی با یکدیگر ، پرداخت لبه های چوبی و… است  اور فرزها برای مشاغلی که با چوب سرو کار دارند مانند نجاری ها ، صنایع میز و مبلمان ، حکاکی و… بسیار ابزاری ضروری به حساب می آید . اور فرزها در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. مانند کتابخانه ها و میز ها ، وسایل چوبی و…
اور فرز نجاری ماکیتا از جمله ابزار تولیدی شرکت ماکیتا  می باشد . همانطور که می دانید ماکیتا از جمله شرکت هایی تولید کننده ابزارآلات صنعتی و ساختمانی است که محصولات با کیفیتی روانه بازار می کند و همواره توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. و در رقابت با سایر برندهای تولید کننده ابزار بسیار خوب عمل کند. و بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد. قصد داریم در ادامه با این اور فرز بیشتر آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات اور فرز نجاری ماکیتا

اور فرز نجاری ماکیتا مدل 3601B

اور فرز نجاری ماکیتا مدل 3601B دقت بالا در برش

این دستگاه از موتوری قدرتمند بهره می برد. توان ، ولتاژ ورودی و فرکانس این محصول ماکیتا به ترتیب 930 وات ، 220 ولت و 50 هرتز می باشد. این اور فرز به صورت ارگونومیک طراحی و تولید شده است و  برای کار روی انواع چوب مناسب می باشد. و می توان با استفاده از آن  انواع شیار و گوشه‌زنی در صنعت چوب را انجام داد. قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. همچنین کاربر می تواند با دقت بالایی که دستگاه دارد فعالیت های خود را به خوبی انجام دهد. عمق برش این اور فرز نجاری 0 تا 60 میلیمتر می باشد. سرعت گردش تیغه در حالت آزاد و بی باری این دستگاه 23000 دور در دقیقه است. کابل برق محصول 2.5 متری می باشد. و وزن آن 3.5 کیلوگرم است.

 

برای خرید اور فرز نجاری رونیکس مدل 7108 کلیک کنید.

برای خریداور فرز نجاری توسن مدل 1013R کلیک کنید.

برای خرید اور فرز نجاری متابو مدل OFE1229SIGNAL کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
3.5 کیلوگرم
توان
930 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حال بی باری
23000 دور در دقیقه
کابل برق
2.5 متر
برند
ماکیتا - Makita
اورفرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021