منو

اور فرز نجاری متابو مدل OFE1229SIGNAL

4 ستاره
  • موتوری با توان 1200
  • دارای عمق سنج ساعتی با دقت 0.1 میلی متر
  • بدنه آلومینیومی و ضد گرد و غبار
  • دارای سیگنال حرارتی
موجودی: موجود نیست
####

ابزارآلات مختلفی در بازار وجود دارد که برای کارهای تخصصی ساخته شده است. اور فرزها ابزاری تخصصی برای مشاغلی هست که با چوب سر و کار دارند. از این ابزار برای برش و شکل دادن و فرم دادن لبه های چوب ، باربرداری قطعات چوب مورد استفاده در صنایعی چون منبت ، پرداخت چوب، برش و کف تراشی آن استفاده می شود. این وسیله در نجاری ، منبت کاری ، حکاکی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
اور فرز متابو ، از جمله تولیدات شرکت متابو می باشد. که برای کارهای تخصصی با چوب طراحی و تولید شده است. همانطور که می دانید متابو شرکتی بزرگ در زمینه تولید ابزار آلات ساختمانی و صنعتی می باشد. که سابقه درخشانی در این عرصه دارد.

بررسی مشخصات اور فرز متابو

یک اور فرز با کیفیت و عملکرد بهینه و عمر طولانی می باشد. که دارای موتوری با توان 1200 می باشد. ولتاژ ورودی و فرکانس این دستگاه به ترتیب 220 ولت ، 50 هرتز است. این محصول دارای عمق سنج ساعتی با دقت 0.1 میلی متر می باشد. قفل اسپیندل دارد.  بدنه این اور فرز آلومینیومی و ضد گرد و غبار می باشد. دارای دو ستون قوی و مقاوم با قدرت بالا و همچنین دیمر برای کنترل سرعت چرخش تیغه می باشد.

یکی دیگر از مشخصه های این محصول داشتن سیگنال حرارتی است. سرعت در حالت بی باری و آزاد این اور فرز 5000-25500 دور در دقیقه می باشد. قطر کولت آن 8 میلیمتر است. وزن این محصول تولیدی شرکت متابو 3.5 کیلوگرم می باشد. همچنین کابل برق محصول اندازه ای 4 متری دارد. این اور فرز امکان استفاده جدا از قاب را ندارد.

متابو همواره با تولید ابزار با کیفیت ، توانایی خود را در این زمینه ثابت کرده است. محصول بالا می تواند همان ابزاری باشد که شما به دنبال آن هستید.

 

 

برای خرید اور فرز نجاری رونیکس مدل 7108 کلیک کنید.

برای خرید اور فرز نجاری ماکیتا مدل RP1800 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
3.5 کیلوگرم
توان
1200 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حال بی باری
5000-25500 دور در دقیقه
کابل برق
4 متر
قطر کولت
8 میلی متر
برند
متابو - Metabo
اورفرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021