منو

اور فرز نجاری متابو مدل OFE 738

4 ستاره
  • موتوری با توان 710 وات
  • قابلیت تنظیم سرعت کولت
  • بدنه آلومینیومی و ضد گرد و غبار
  • قابلیت تنظیم عمق برش
موجودی: موجود نیست
####

ابزارآلات متنوعی در بازار وجود دارد که برای امور تخصصی ساخته شده است. اور فرزها ابزاری تخصصی برای مشاغلی هست که با چوب سر و کار دارند. از این دستگاه برای ایجاد برش و شکل دادن و فرم دادن به لبه های چوب ، بار برداری قطعات چوبی مورد استفاده در صنایعی مانند منبت ، پرداخت چوب، برش و کف تراشی آن استفاده می شود. از اور فرزها مشاغلی مانند نجاری ، منبت کاری ، حکاکی و … استفاده می شود.
اور فرز نجاری متابو ، از سری تولیدات شرکت متابو می باشد. که برای اموری مانند شکل دادن و فرم دادن به چوب و وسایل چوبی طراحی و تولید شده است. همانطور که می دانید متابو شرکتی بزرگ در زمینه تولید ابزار آلات ساختمانی و صنعتی می باشد. که سابقه درخشانی در این عرصه دارد. و همواره به عنوان یک برند معتبر شناخته شده است. متابو همواره با تولید ابزار با کیفیت ، توانایی خود را در این زمینه ثابت کرده است.

بررسی مشخصات اور فرز نجاری متابو

توان موتور این محصول 710 وات می باشد. ولتاژ ورودی 220 ولت و فرکانس 50 هرتزی دارد. بدنه این محصول آلومینیومی می باشد. همچنین می توان به ضد گرد و غبار بودن این دستگاه اشاره کرد. سرعت گردش در حالت بی باری و آزاد سری یا کولت این اور فرز نجاری بین 13000 – 34000 دور در دقیقه متغیر است. این ابزار برای انواع کارهای صنعتی مناسب می باشد. این دستگاه علاوه بر قابلیت تنظیم سرعت کولت ، قابلیت تنظیم عمق برش هم دارد. دسته هایی در دو طرف دستگاه قرار گرفته است که برای تسلط بیشتر کاربر در نظر گرفته شده است. همچنین فنرهای فولادی در طرفین دستگاه قرار گرفته که جهت افزایش اثر بخشی عملکرد دستگاه در عمق کار ، به کار برده شده است. عمق برش این محصول بین 0 تا 66 میلی‌متر می باشد.

اگر قصد خرید اور فرز متابو دارید ، می توانید مشخصات اور فرز نجاری متابو مدل OFE1229SIGNAL را مشاهده کنید.

همچنین اگر قصد خرید از برندهای دیگر را دارید می توانید مشخصات محصولات زیر را مشاهده فرمایید.

اور فرز نجاری ماکیتا مدل 3601B

 

مشخصات فنی

عمومی

وزن
3 کیلوگرم
توان
710 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حال بی باری
13000 – 34000 دور در دقیقه
قطر کولت
8 میلی متر
برند
متابو - Metabo
اورفرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021