منو

اور فرز نجاری ماکیتا مدل RP1800

4 ستاره
  • موتور قدرتمند 1850 واتی
  • قابلیت تنظیم عمق برش
  • بدنه ای بسیار قوی و مستحکم
  • سیستم مکش گرد و غبار
  • دارای محافظ براده
موجودی: موجود نیست
####

اور فرزها ابزاری است که برای برش و شکل دادن چوب ها و لبه های وسایل چوبی مناسب می باشند. اور فرزها برای مشاغلی که با چوب در ارتباط هستند مثل نجاری ها ، صنایع میز و مبلمان ، حکاکی و… بسیار ابزاری ضروری محسوب می باشد. اور فرزها کارایی های زیادی دارند. از ساخت  کتابخانه ها و میز ها گرفته تا هم تراز کردن دو یا چند قطعه چوبی با یکدیگر.
اور فرز ماکیتا از جمله تولیدات شرکت ماکیتا  می باشد . همانطور که می دانید ماکیتا از جمله شرکت هایی تولید کننده ابزارآلات صنعتی و ساختمانی است که محصولات با کیفیتی روانه بازار می کند و همواره توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

بررسی مشخصات اور فرز ماکیتا

اور فرزهای تولیدی ماکیتا یکی از اور فرزهای محبوب در میان استفاده کنندگان از این ابزار می باشد. که موتوری پر قدرت دارد که توان آن 1850 وات می باشد. ولتاژ ورودی و فرکانس این دستگاه به ترتیب 220 ولت و 50 هرتز می باشد. قابلیت تنظیم عمق برش دارد که کاربر می تواند برشی  با عمق 70 – 0 میلی متر داشته باشد. این دستگاه بدنه ای بسیار قوی و مستحکم دارد که برای انواع فعالیت های صنعتی مناسب می باشد. سرعت گردش تیغه برش این اور فرز در حالت بی باری 22000 – 5000 دور در دقیقه می باشد.

این دستگاه سیستم مکش گرد و غبار دارد. همچنین برای افزایش ایمنی از محافظ براده استفاده شده است. به صورت ارگونومیک طراحی و تولید شده است.  دارای کولت با اندازه های 8 و 6 و 12 میلی متر می باشد. برای کنترل بهتر و همچنین افزایش تسلط کاربر دسته ای راحت در آن به کار رفته است. وزن این محصول 6 کیلوگرم می باشد.

این اور فرز می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده کنندگان باشد.

در صورتیکه قصد مشاهده مشخصات اور فرز نجاری ماکیتا مدل 3601B را دارید کلیک کنید.

 

برای خریداور فرز نجاری رونیکس مدل 7112 کلیک کنید.

برای خریداور فرز نجاری توسن مدل 1013R کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
6 کیلوگرم
توان
1850 وات
ولتاژ
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حال بی باری
22000 - 5000 دور در دقیقه
اندازه کولت
12-6-8 میلی‌متر
قابلیت کنترل سرعت
ندارد.
حفاظ
دارد.
برند
ماکیتا - Makita
اورفرز

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021