منو

اره عمود بر ماکیتا مدل 4329

4 ستاره
  • برش های ظریف و دقیق
  • موتوری قدرتمند و با دوام با توان 450 وات
  • طراحی ارگونومیک
  • دارای گیربکس فلزی
  • دسته ضد تعریق و ضد لرزش
  • قابلیت برش های زاویه دار
  • قابلیت حرکت پاندولی در 3 حالت مختلف
  • دارای خروجی مکش گرد وغبار
  • قابلیت کنترل سرعت با استفاده از دیمر
موجودی: موجود نیست
####

ابزار مختلفی برای برش سطوح مختلف توسط شرکت های تولید کننده ابزارآلات طراحی و تولید شده است. یکی از این ابزار آلات اره های عمودبر می باشند. از این اره ها برای برش سطوح مختلف مانند چوب، تخته لایی، نئوپان، فیبر، آلومینیوم، پلاستیک و سطوح مشابه می توان استفاده کرد. اره عمود بر ماکیتا که دارای کیفیت بالایی هستند از جمله این ابزار می باشد. که در ادامه سعی داریم به معرفی آن بپردازیم.

از اره های عمودبر ، به عنوان اره چکشی هم یاد می شود. شرکت ماکیتا تولید کننده ابزارآلات با کیفیت می باشد. که توانسته با تولید ابزار با کیفیت مختلف در سطح جهان به عنوان یک برند معتبر خود را به جهانیان معرفی کند.

 مشخصات اره عمود بر ماکیتا

اره عمود بر ماکیتا 4329

اره عمود بر ماکیتا مدل 4329 موتور قدرتمند و با دوام

از این ابزار برای برش های ظریف و دقیق استفاده می شود. این عمودبر ماکیتا دارای موتوری قدرتمند و با دوام با توان 450 وات می باشد. و ولتاژ ورودی 220 ولت دارد. سرعت این محصول در حالت آزاد 500-3100 حرکت در دقیقه می باشد. این محصول به صورت ارگونومیک طراحی و تولید شده است. برای افزایش طول عمر این ابزار ، از گیربکس فلزی استفاده شده است. دسته ضد تعریق و ضد لرزش دارد که برای سهولت بیشتر کاربر در نظر گرفته شده است. از این عمودبر می توان برای برش های زاویه دار هم استفاده کرد.

یکی دیگر از مشخصه های این ابزار ماکیتا قابلیت حرکت پاندولی در 3 حالت مختلف می باشد. خروجی مکش گرد وغبار برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. همچنین می توان کنترل سرعت حرکت تیغه را با استفاده از دیمری که در دستگاه تعبیه شده انجام داد. کابل برق این محصول 2 متری با روکش ضخیم می باشد.

به شما توصیه می کنیم مشخصات یکی  از عمود برهای تولید شده توسط شرکت توسن یعنی  اره عمودبر توسن پلاس مدل 5750j را مطالعه کنید.

برای خرید اره عمود بر متابو مدل STEB 65 QUICK کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
2.01 کیلوگرم
توان
450 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حالت آزاد و بی باری
500-3100 دور در دقیقه
حداکثر ضخامت برش در فلز
6 میلیمتر
حداکثر ضخامت برش در چوب
65 میلیمتر
کنترل سرعت
دارد. (دیمر)
برند
ماکیتا - Makita
اره عمودبر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021