منو

اره عمود بر متابو مدل STEB 65 QUICK

4 ستاره
  • صدای کم و لرزش پایین
  • قابلیت برش با زاویه
  • سیستم تعویض سریع تیغه
  • حرکت پاندولی تیغ اره
  • قابلیت مکش بالای گرد و غبار
موجودی: موجود نیست
####

اره عمود بر متابو برای برش سطوح مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در کل اره های عمود بر که به اره های چکشی نیز معروف هستند. برای برش سطوح چوبی ، نئوپان ، ام دی اف ، سطوح آلومینیومی ، سطوح فلزی ، و سطوح مشابه دیگر استفاده می شود. ابزارآلات متنوعی برای برش وجود دارند ، اما باید به این نکته اشاره کرد که این ابزار برای موقعیت و کارهای خاصی طراحی شده اند. پس کاربر باید با درک موقعیت و شرایط برش ، ابزار مناسب را  انتخاب کند.

شرکت متابو از معروفترین و معتبرترین تولید کننده های ابزار آلات ساختمانی و صنعتی می باشد. که در ادامه با یکی از تولیدات این شرکت آشنا خواهیم شد.

 مشخصات اره عمود بر متابو

اره عمود بر متابو STEB 65 QUICK

اره عمود بر متابو مدل STEB 65 QUICK ساخته شده از قطعات با کیفیت

این محصول متابو دارای موتوری با توان 450 وات می باشد. که ولتاژ ورودی آن 220 ولت می باشد. دارای سیستم تعویض سریع تیغه می باشد که کاربر می تواند بدون نیاز به آچار به راحتی تیغه دستگاه را عوض کند. سرعت حرکت رفت و برگشتی تیغه این دستگاه 0-600 / 0-3000 دور در دقیقه می باشد. دارای قابلیت مکش بالای گرد و غبار می باشد. برای راحتی کاربر دسته به کار برده شده در این عمود بر نرم و ضد لرزش می باشد.
از دیگر نکاتی که می توان به آن اشاره کرد قابلیت برش با زاویه می باشد. که امکان برش از 45- تا 45+ درجه  را برای کاربر فراهم می کند. همچنین حداکثر عمق برش این عمود بر در چوب  65 میلی متر ، در فلز 18 میلی متر و در ورق فولادی  6 میلی متر می باشد.

از دیگر مشخصه های این محصول می توان به  تنظیم 3 مرحله ای حرکت پاندولی و همچنین صدای کم و لرزش پایین اشاره کرد.

اگر قصد خرید اره عمود بر متابو دارید، میتوانید مشخصات اره عمودبر متابو مدل STEB 140 PLUS  را هم مشاهده کنید. و اگر برند خاصی مدنظر ندارید به شما توصیه می کنیم مشخصات اره عمودبر ماکیتا مدل 4350CT را مطالعه کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
1.9 کیلوگرم
توان
450 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حالت آزاد و بی باری
3000 دور در دقیقه
حداکثر ضخامت برش در ورق فولاد
6 میلیمتر
حداکثر ضخامت برش در چوب
65 میلیمتر
حداکثر ضخامت برش در فلز
18 میلیمتر
برند
متابو - Metabo
اره عمودبر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021