منو

اره عمودبر رونیکس مدل 4155

4 ستاره
  • قابلیت برش با زاویه
  • دیمر 6 سرعته
  • مجهز به آرمیچر و بالشتک صنعتی
  • سیستم تنظیم دمنده باد
  • سیستم پیشرفته تعویض سریع تیغه
  • سیستم ضد لرزش پیشرفته
موجودی: موجود نیست
####

ابزارآلات متنوعی برای ایجاد برش روی سطوح مختلف طراحی و تولید شده است. اره عمودبر از جمله ابزارآلاتی می باشد که  برای برش سطوح مختلفی مانند  چوب، تخته لایی، نئوپان، فیبر، آلومینیوم، پلاستیک و سطوح دیگری استفاده میشود. به دلیل حرکت متفاوت تیغه برش اره های عمود بر ،  این ابزار به  اره چکشی هم معروف می باشد. شرکت رونیکس یکی از تولید کننده های ابزارآلات مختلف ، در زمینه برش هم ابزارآلات مختلفی طراحی و تولید کرده است. اره عمودبر رونیکس یکی از مواردی است که در ادامه سعی داریم به معرفی آن بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

نقد و بررسی اره عمودبر رونیکس

اره عمودبر رونیکس مدل 4155

اره عمودبر رونیکس مدل 4155 با کیفیت بالا

این محصول شرکت رونیکس موتوری قدرتمند دارد که توان 500 وات می باشد. ولتاژ ورودی این اره عمودبر 220 ولت می باشد. این محصول قابلیت برش با زاویه را دارد. همچنین از دیمر 6 سرعته بهره می برد که کاربر می تواند برای انجام انواع برش از آن استفاده کند. مجهز به آرمیچر و بالشتک صنعتی می باشدکه  توسط دستگاه ساخته شده اند. برای پاکسازی مسیر برش حین انجام عملیات برش سیستم تنظیم دمنده باد در آن به کار رفته است. تیغه اره را می توان بدون نیاز به آچار و پیچگوشتی تعویض کرد که این امر با سیستم پیشرفته تعویض سریع تیغه اره میسر می شود. برای ایجاد راحتی بیشتر برای کاربر قسمت دسته با روکش لاستیکیSoft Rubber به صورت منحصر به فردی طراحی شده است.

همچنین دارای سیستم ضد لرزش پیشرفته می باشد که کاربر می تواند انجام عملیات برش روی سطوح مختلف را با دقت بیشتری انجام دهد. سرعت این محصول در حالت بی باری 0-3000 دور در دقیقه می باشد.

این محصول گزینه مناسبی برای برش انواع چوب ، MDF ، نئوپان ، و سطوح مشابه می باشد. و با توجه به قدرت و کیفیت مناسب انتخاب مناسبی است.

اره های عمودبر دیگری نیز در بازار ابزار موجود می باشد . مانند اره عمودبر توسن مدل 5056J و یا اره عمود بر متابو مدل STEB 65 QUICK که می توانند گزینه مناسبی برای کار شما باشند.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
2 کیلوگرم
توان
500 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
تنظیم سرعت پیشروی
6 حالت
سرعت در حالت آزاد و بی باری
0-3000 دور در دقیقه
برند
رونیکس-Ronix
اره عمودبر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021