منو

اره عمودبر ماکیتا مدل 4350CT

4 ستاره
  • موتوری قدرتمند با توان 720 وات
  • قابلیت کنترل استارت
  • قابلیت کنترل سرعت
  • حرکت پاندولی تیغ اره
  • دارای عایق دوبل
  • تیغ عمودبر ساده
  • دارای مکش گرد و غبار
موجودی: موجود نیست
####

ابزارآلات متنوعی برای ایجاد برش روی سطوح مختلف توسط شرکت های تولید کننده ابزارآلات طراحی و تولید شده است. یکی از ابزار آلات مخصوص برش اره های عمودبر می باشند. اره های عمودبر برای برش سطوح متفاوتی مثل چوب، تخته لایی، نئوپان، فیبر، آلومینیوم، پلاستیک و سطوح مشابه مناسب می باشند. اره عمودبر ماکیتا از جمله عمودبرهای باکیفیت بازار می باشند. که در ادامه آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس با ما باشید.

اره چکشی نام دیگر اره های عمود بر می باشد. شرکت ماکیتا تولید کننده ابزارآلات ساختمانی و صنعتی با کیفیت می باشد. که توانسته با تولید ابزارهای مختلف، با کیفیت در سطح جهان به عنوان یک برند معتبر خود را به جهانیان معرفی کند.

 مشخصات اره عمودبر ماکیتا

اره عمودبر ماکیتا 4350CT

اره عمودبر ماکیتا مدل 4350CT قابلیت های بالا و کیفیت مناسب

این مدل اره عمودبر ساخت شرکت ماکیتا موتوری قدرتمند با توان 720 وات دارد. ولتاژ ورودی  220 ولت و همچنین سرعت در حال بی باری 800-2800 دور در دقیقه دارد. قابلیت کنترل استارت دارد که در مواقعی که برق دستگاه قطع می شود و بعد از مدتی وصل می شود دستگاه به صورت خودکار فعالیت خود را آغاز نمی کند. این امر برای بالا بردن ایمنی کاربر در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت کنترل سرعت با استفاده از کلید الکترونیکی  و همچنین حرکت پاندولی تیغ اره اشاره کرد.  در سیستم ساخت این دستگاه از عایق دوبل استفاده شده است. تیغ عمودبر این محصول ساده است.

ظرفیت برش این عمودبر در فولاد 10 میلی متر و ظرفیت برش در چوب 135 میلی متر می باشد. دارای مکش گرد و غبار و همچنین کابل برق 2 متری با روکش ضخیم می باشد.

اگر قصد خرید اره عمود بر ماکیتا دارید، میتوانید مشخصات اره عمود بر ماکیتا مدل 4329 را هم مشاهده کنید. و اگر برند خاصی مدنظر ندارید به شما توصیه می کنیم مشخصات اره عمودبر رونیکس مدل 4110 را مطالعه کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
2.5 کیلوگرم
توان
720 وات
ولتاژ ورودی
220 ولت
فرکانس
50 هرتز
سرعت در حالت آزاد و بی باری
800-2800 دور در دقیقه
حداکثر ضخامت برش در فولاد
10 میلیمتر
حداکثر ضخامت برش در چوب
135 میلیمتر
کنترل سرعت
دارد.
برند
ماکیتا - Makita
اره عمودبر

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021