منو

خرید کمربند ایمنی ساده کدNt-01

4 ستاره
  • ایمن
  • مناسب برای نمای ساختمان
موجودی: موجود نیست
####

کمربند ایمنی:

عدم رعایت ایمنی کار دراتفاع به علت فاصله داشتن از سطح زمین خود عامل بسیاری از مصدویت های شدید برای فرد عامل می شود. که حتی می تواند شدت صدمات آنقدری بالا باشد. که متاسفانه منجر به مرگ شود.ابزارتولز سعی دارد .با تامین انواع وسایل ایمنی مقدمات لازم را برای بالا بردن ایمنی فراهم کند .تا از این گونه وقایع ناگوار تا حد امکان جلوگیری کرد.کمربند ایمنی از جمله مواردی است .که می تواند تا حد زیادی ایمنی فرد را بالا ببرد .و صدمات ناشی از سقوط را کاهش دهد.کمربند های ایمنی انواع مختلفی دارند. که به دو دسته اصلی کمربند ایمنی ساده و هارنس یا به اصطلاح کمربندهای شورتی تقسیم می شوند .که در ادامه سعی می کنیم اطلاعات مفیدی از این کمربندها و معرفی  کمربند ایمنی ساده Nt-01 بپردازیم .پس با ما همراه باشید.

کمربند ایمنی چگونه باعث کاهش صدمات سقوط عامل کار در ارتفاع می شود:

مطمئنا  برای ایجاد  شرایط بهینه برای هر کاری ما باید نکات زیادی را رعایت کنیم.وقتی این موضوع مربوط به ایمنی بدن و فرد میشود .ما باید بسیار دقیقتر و جدی تر به این موضع بنگریم.برای استفاده از کمربند ایمنی ساده یا شورتی ما باید نکاتی از قبیل محل اتصال،اطراف محل اتصال .بالا تر بودن نقطه اتصال و خیلی نکات دیگر را درنظر بگیریم.مرکز ثقل بدن جلوی ناف قرار دارد و درصورت عدم رعایت این نکته و اتصال به نقاط دیگری از بدن باعث تاب خوردن فرد در هوا می شود .که همین نکته می تواند باعث بروز صدمات بیشتر شود.بعد از سقوط فرد ما حداکثر بین 4 تا 5 دقیقه فرصت برای پایین آوردن فرد داریم. پس استفاده از کمربند ایمنی ساده یا شورتی 5 دقیقه به ما فرصت بیشتری می دهد. که بتوانیم باعث نجات فرد شویم.

کمربند ایمنی ساده کد Nt-01

کمربند ایمنی  Nt-01 یکی از انواع کمربندهای ایمنی کار در ارتفاع می باشد.این کمربند دارای یک کمربند و تسمه اتصال می باشد.این کمربند طراحی زیبا و مطمئنی دارد.کمربند دور کمری دارای  قابلیت سیستم ترمز خود جمع شونده اتوماتیک می باشد.  و با قلاب  داربستی و  یک کیف ابزار ارائه شده است.
طول تسمه  1.5 مترمی باشد، عرض تسمه  3 سانتی متراست ، عرض کمربند هم  5 سانتی متر است.
برای سفارش کمربند ایمنی ساده Nt-01 کلیک کنید.

مشخصات فنی

ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021