منو

خرید عینک جوشکاری پارکسون مدل WG20951

4 ستاره
  • مناسب برای جوشکاری
  • نگهدارنده سبز رنگ لنز از جنس ABS
  • دارای هواکش های گرد غیر مستقیم
  • قابلیت استفاده از لنز شفاف برای فعالیت های صنعتی دیگر
موجودی: موجود نیست
####

معرفی  عینک جوشکاری پارکسون مدل WG20951

همانطور که می دانید داشتن ایمنی در هر کاری مهمترین قسمت کار است  چون در صورت  رعایت نکردن  ایمنی در کار ،هر آن احتمال بروز  صدمه های جبران ناپذیری هم از لحاظ مالی هم از لحاظ جسمی  وجود دارد. در جوشکاری هم این نکته بسیارمهم  است و حتی ایمن بودن در آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . پیشنهادمیکنم .با ما همراه باشید.
عینک جوشکاری به قدری مهم است که شرکتهای زیادی دست به تولید آن می زنند.یکی از این محصولات تولیدی عینک جوشکاری پارکسون مدل WG20951 است.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟

برای بالا بردن ایمنی در کار ما می توانیم از ابزار و وسایل یا موانع یا موارد دیگری استفاده کنیم عینک جوشکاری یکی از این موارد است. بسیاری از شاغلین شغل های  مختلف در حین انجام کار،  چشم هایشان در معرض خطرات بسیار زیادی قرار دارد.ولی  جوشکاران،  با خطرات بسیار جدیتری ناشی از آسیب‌دیدگی چشم  مواجه هستند .و اینکه آنها با  شرایط ناشی از قرار گرفتن در معرض ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن، دود یا پرتوهای ناشی از جوشکاری در صورت عدم رعایت ایمنی صدمات جدی تری می بینند.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت  مهم است؟

خیلی از خطرات ناشی از جوشکاری وجود دارد که می تواند اثرات خیلی شدیدی روی زندگی فرد بگذارد و آینده فرد را تحت تاثیر قرار دهد. منتشر شدن نورهای مرئی و نامرئی در طولانی مدت اثرات خیلی بدی روی بینایی و مغز انسان می گذارد.

عینک جوشکاری پارکسون مدل WG20951 از چشم چگونه حافظت میکند ؟

عینک جوشکاری پارکسون مدل WG20951 کاملا ایمن  طراحی شده است. که استفاده از این عینک ها باعث می شود احتمال ورود براده ها و ذرات معلق دیگر به چشم که می تواند براده های آهن یا فلز  باشد یا براده های چوب یا جرقه جوش یا  هر چیز دیگری که ما صدمات خارجی می نامیم. را کم کند.همچنین  کاهش قرار گرفتن در معرض خطر  اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز گویای  اهمیت عینک است.

برای خرید عینک جوشکاری مدل G003 کلیک کنید.

برای خرید عینک جوشکاری 3M مدل 14459 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

سایز لنز
2 × 1/4 4 اینچ
جنس پلاستیک
PVC
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021