منو

عینک ایمنی جوشکاری تک پلاست

4 ستاره
  • طراحی زیبا
  • ایمن
موجودی: موجود نیست
####

معرفی محصول عینک ایمنی جوشکاری تک پلاست

امروزه بالا بردن ایمنی در کار یکی از نکات  مهم و قابل تامل در هر کاری است.در جوشکاری هم این نکته حائز اهمیت است و حتی توجه به ایمنی در جوشکاری از اهمیت بالاتری برخوردار است.اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . پیشنهادمیکنم .با ما باشید.درادامه ما  عینک ایمنی جوشکاری تک پلاست را معرفی خواهیم کرد.

نیاز به عینک جوشکاری و بالابردن ایمنی در جوشکاری که شرکت های زیادی برای  تولید محافظ هایی برای چشم  اقداماتی انجام داده اند. که چشم جوشکاران آسیب نبیند.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟

مطمئنا ایمنی ، بحث اصلی و اصولی هر کاری است. بالا بردن ایمنی برای پیشگیری از رخداد خطرات و بروز مشکلات ،با استفاده از ابزار، موانع، علائم و چند مورد دیگر صورت می گیرد. در صنعت جوشکاری نمی‌توان استفاده از عینک جوشکاری  را بی اهمیت در نظر گرفت . بسیاری از کارکنان شغل های  مختلف در حین انجام کار،  چشم هایشان در معرض خطرات زیادی قرار دارد.اما جوشکاران،  با خطرهای بسیار جدیتری ناشی از آسیب‌دیدگی چشم  مواجه اند  .یا شرایط ناشی از قرار گرفتن در معرض ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن، دود یا پرتوهای ناشی از کار قرار دارند.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت  مهم است؟

خیلی از خطرات ناشی از جوشکاری وجود دارد که می تواند تاثیرات جبران ناپذیری روی زندگی و آینده جوشکار بگذارد. ساتع شدن نورهای مرئی و نامرئی در طولانی مدت اثرات وحشتناکی روی بینایی و مغز انسان می گذارد.

عینک ایمنی جوشکاری تک پلاست از چشم چگونه حافظت میکند ؟

عینک ایمنی جوشکاری تک پلاست به صورتی  طراحی شده است. که استفاده از این عینک ها باعث می شود   احتمال وارد شدن براده ها و ذرات دیگر به چشم که می تواند براده های آهن یا فلز  باشد یا براده های چوب یا جرقه جوش یا  هر چیز دیگری که ما صدمات خارجی می نامیم. را کاهش دهد.همچنین  کاهش قرار گرفتن در معرض خطر  اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز گویای اهمیت عینک است.

برای خریدعينک ايمنی جوشکاری اینکو مدل HSG07 کلیک کنید.

برای خرید عینک جوشکاری یووکس مدل ultravision کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

نوع شیشه: دودی
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021