منو

چسب 123 سنگ و مرمر Akfix710

4 ستاره
  • دارای خاصیت ویسکوزیته بالا
  • قابل استفاده در سطوح عمودی
  • مخصوص اتصال سنگ طبیعی،مرمر و...
موجودی: موجود نیست
####

چسب ها دارای تنوع بالایی هستند که همین امر باعث راحتی کار مصرف کننده ها می شود ،که بتوانند با توجه به نیاز بهترین چسب و چسب مخصوص را انتخاب کنند.  چسب های 123 یکی از انواع چسب ها می باشد که  از پر استفاده ترین و پر طرفدارترین انواع چسب هاست. کارایی های بسیاری دارد و به راحتی قابل استفاده اند. سعی داریم در ادامه بیشتر با این چسب ها  آشنا شویم. چسب 123 سنگ و مرمر را به شما معرفی کنیم.

چسب های 123 ،چسب های پرقدرت و محکمی هستند. که همانطور از نامش پیداست دارای چسبندگی سریع می باشد. و می تواند در بسیاری از موارد صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار گیرند. نام دیگر این چسب ها ،چسب های سیانواکریلات است.  چون ماده اصلی این چسب ها سیانواکریلات است، وجود این ماده باعث خشک شدن سریع چسب می شود.
چسب 123 دارای محبوبیت خاصی بین مصرف کنندگان است. همین امر باعث شده برندهای مختلفی دست به تولید این چسب ها بزنند.

برای آشنایی بیشتر با چسب های 123 کلیک کنید.

بررسی مشخصات و آشنایی با چسب 123 سنگ و مرمر آکفیکس

پایه اصلی این چسب همانطور که در بالا اشاره شد ،.سیانوآکریلات است. یکی از خصوصیات این چسب داشتن ویسکوزیته بالا است. که چسبی مخصوص برای اتصال مواد مانند سنگ طبیعی ، سنگ مرمر ، گرانیت و سنگهای تزئینی است. قابلیت اتصال ثانیه ای دارند.برای مصرف در سطوح عمودی بسیار مناسب است. زیرا  غلظت آن به شکلی است که  چکه نمی کند، ریزش ندارد . قابلیت استفاده در سطوح منفذ دار را هم دارد.

موارد استفاده:

برای  مونتاژ و تعمیر قطعات مانند سنگ طبیعی ، سنگ مرمر ، گرانیت ، چوب ، MDF و فلز ، انتخاب مناسب و خوبی است. و همچنین در مواردی که ما نیازمند چسبیدن و خشک شدن سریع هستیم بسیار مناسب است.

برای خرید چسب یک دو سه Akfix705 کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

حجم
200 میلی لیتر + 65 گرم
چکه کردن
ندارد.
ریزش
ندارد.
برند
Akfix
چسب های 123

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021