منو

چسب یک دو سه Akfix705

4 ستاره
  • دارای خاصیت ویسکوزیته بالا
  • قدرت اتصال و چسبندگی بالا
  • مناسب برای استفاده در سطوح عمودی
موجودی: موجود نیست
####

استفاده از چسب در بسیاری مواقع امری ضروری می باشد. انواع مختلف چسب ها باعث شده که هر روزه مصرف کنندگان بیشتری را به خود جذب کند.چسب های متنوع  و استفاده در سطوح مختلف، و کاربردهای فراوان آن در صنعت و مصارف خانگی باعث شده که چسب جز چدایی ناپذیر زندگی ما شود.  چسب های 123 یکی از انواع چسب ها می باشد که می توان گفت از پر استفاده ترین و پر طرفدارترین انواع چسب هاست. سعی داریم در ادامه بیشتر با این چسب ها  آشنا شویم. و چسب یک دو سه آکفیکس را به شما معرفی کنیم.

چسب 123 از جمله چسب های پر قدرت و محکم موجود در بازار است. که همانطور که می دانید و از نامش پیداست دارای چسبندگی سریع می باشد. از این چسب ها به عنوان ،چسب های سیانواکریلات هم یاد می شود.  چون پایه اصلی این چسب ها سیانواکریلات است، وجود همین ماده باعث خشک شدن سریع چسب شود.
چسب 123 محبوبیت فراوانی بین مصرف کنندگان دارد و آمار نشان می دهد که اکثر کسانی که از این چسب  استفاده کرده اند بسیار راضی بوده اند .
همین امر باعث شده برندهای مختلفی پا به عرصه تولید چسب های 123 بگذارند. که برای خرید دست مصرف کننده را باز می گذارد که با توجه به شرایط چسب دلخواه خود را خریداری کند.

برای آشنایی بیشتر با چسب های 123 کلیک کنید.

بررسی مشخصات چسب یک دو سه آکفیکس

این چسب دارای خاصیت ویسکوزیته یا همان میزان مقاومت ماده ، در مقابل جاری شدن بالایی می باشد.
دارای قدرت اتصال و چسبندگی بالایی می باشد. برای استفاده در سطوح عمودی مناسب است. چون  غلظت آن به شکلی است که چکه نمی کند، ریزش ندارد . برای اتصال لایه های سخت که دارای خاصیت متخلخل یا ناهموار هستند مناسب است.چون با جلوگیری از جذب چسب توسط سطح ، قدرت اتصال را افزایش می دهد.

کاربردها:

این چسب برای اتصال طیف وسیعی از مواد ، از جمله سطوح اسیدی و برخی از موارد متخلخل و پر منفذ ، که به زمان اتصال سریع نیاز دارند ، مناسب است.  برای  استفاده روی MDF ، چوب ، چوب تراشه ، لاستیک ، بیشتر پلاستیک ها ، چرم و سایر بسترهای معمول بسیار مناسب است. این چسب در کل مخصوص مواردی است که ما نیاز به چسبندگی سریع چسب داریم.
اگرچه  از این چسب می توان برای پر کردن شکاف استفاده کرد ، اما به طور کلی برای استفاده در قطعات نزدیک به هم و سطوح کاملاً صاف و یکنواخت توصیه می شود

مشخصات فنی

عمومی

حجم
200 میلی لیتر + 65 گرم
400 میلی لیتر + 125 گرم
250 میلی لیتر + 65 گرم
100 میلی لیتر + 25 گرم
برند
Akfix
چکه کردن
ندارد.
ریزش
ندارد.
چسب های 123

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021