منو

مادر رنگ پلاستیک آبی کرومات 1 کیلویی

4 ستاره
  • چسبندگی بالا
  • انعطاف بالا
  • پایداری و دوام مناسب
  • پوشش دهی بالا
  • رنگ پلاستیک
موجودی: موجود نیست
####

رنگهای پلاستیک از جمله رنگهای با پایه آب میباشد. که برای رقیق کردن آن از آب استفاده میشود. همین عامل باعث میشود که این رنگها در هنگام استفاده بوی کمی تولید کنند. که همین بوی کم هم بعد از مدت کوتاهی از بین میرود. رنگهای پلاستیک به دو دسته رنگهای نیم پلاستیک و رنگهای تمام پلاستیک تقسیم میشوند.. یکی از مشخصه های این رنگ این است که رنگهای پلاستیک رطوبت و حرارت را از خود عبور میدهند. همین عاملی میشود که از این رنگها به عنوان مناسبترین رنگ برای سقف آشپزخانه ها یاد شود.
مادر رنگ پلاستیک کرومات جزء بهترین گروه رنگ های پلاستیک موجود در بازار ایران میباشد. در ادامه ما قصد داریم یکی از محصولات کرومات ، مادر رنگ پلاستیک آبی کرومات یعنی را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

 

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی های رنگ ها و مصارف هر یک از آن ها می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

آشنایی با انواع رنگ ها و مصارف آن ها ( رنگ های ساختمانی)

بررسی مشخصات و ویژگی های مادر رنگ پلاستیک آبی کرومات

خرید مادر رنگ پلاستیمک

مادر رنگ پلاستیک آبی

این مادر رنگ کرومات وزن یک کیلوگرمی دارد. و از آن میتوان در  هنرهای طراحی، خطاطی و همچنین در رنگ آمیزی سطوح داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. این رنگ قابلیت رنگ آمیزی گچ، بتون، سیمان، آجر و چوب  را دارد.

پوشرنگهای پلاستیک کرومات قابلیت شستشوی 100 درصد ندارند. ولی دارای کیفیت بسیار خوبی هستند. از این رنگها می توان برای خطاطی روی سطوحی مانند پارچه ، دیوار و حتی شیشه استفاده کرد.

رنگهای پلاستیک به دو دسته رنگهای نیم پلاستیک و رنگهای تمام پلاستیک تقسیم میشوند. که رنگهای تمام پلاستیک تا حدی قابلیت شستشو دارند.

رنگهای پلاستیک چسبندگی، انعطافپذيری و دوام بسیار بالایی بر روی آجر چوب، سطوح گچی و سیمانی دارند. درکل رنگهای با پایه آب ، یعنی رنگهای پلاستیک و رنگهای اکریلیک برای کسانی که هر 2 یا 3 سال برای تجدید رنگ اقدام میکنند. بهترین گزینه محسوب میشود. رنگهای پلاستیک پوشش دهی بالایی دارند. و به راحتی ناهمواری های کوچک را محو میکنند و سطح را صاف میکنند.

 

 

 

مشخصات فنی

عمومی

نوع محصول
مادر رنگ تمام پلاستیک
وزن
1 کیلوگرم
موارد مصرف
رنگ آمیزی سقف و پوشش های داخلی ساختمان
حلال
آب
رنگ
آبی
برند
صنایع رنگ کرومات
رنگ پلاستیک

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021